Märken efter finnar
Hm, låter som att du borde gå till en salong och få en ordentlig slipning alternativt glycolsyre- eller aha-behandling.
Hm, låter som att du borde gå till en salong och få en ordentlig slipning alternativt glycolsyre- eller aha-behandling.
När man gör en slipning så kommer man ner rättså djupt och rengör. Egentligen kan man nog säga att man "slipar bort" det övre lagret. Ska kolla om jag hittar ngn länk.
Powerlite Peeler är det ultimata microdermabrasion systemet som hjälper dina klienter att få en friskare hud som åldras långsammare. Med Powerlite Peeler kan du effektivt behandla och förebygga olika hudproblem, oavsett typ av hud, ålder eller hudfärg. Tekniken är snabb, säker enkel och resultaten syns omgående.
Behandlingsalternativen är oändliga oavsett om du vill bygga upp, ta bort, stärka eller bevara hudens smidighet, spänst och fasthet. Behandlingar ger huden en omedelbar ökad lyster och jämnare hudstruktur. Behandling kan utföras både i ansiktet och på kroppen. Hudtillständ som kan behandlas är bl a solskadad hud, pigmentförändringar, aktiv acne, ärr och hudbristningar.
Vilken av dom, slipning ingår ofta i ansiktsbehandlingspaket, och då är det beroende på ställe, från en 500 och uppåt. Hur ofta man behöver är nog olika. Det finns salonglänkar på www.dinsalong.com Själv testade jag glycolsyra sist jag fick ansiktsbehandling. De använde sig av Mene&Moy och resultatet var fantastiskt! Länge sedan jag haft sådan lyster i huden.
Aha-behandling
Rejuvibehandlingen förbättrar hudens kvalitet. Aha-komplexet lösgör döda hudceller och renar tilltäppta porer, mikrocirkulationen i huden blir bättre, slaggämnen försvinner och näringstillförseln ökar.
Gör en behandling för allmän uppfräschning, ta en kur om behoven är större.
Rejuvi aha-sockerkur och mjölksyrepeeling verkar på:
* akne
* pigmentfläckar
* tunn och skör hud
* känslig, irriterad hud
* ojämnheter
* storporig hud
* åldrande hud
* ärrbildning