• Dino78

Finns garage-leksaken kvar att köpa?

När jag var liten fanns det ett garage man kunde köpa, eller mer parkeringshus kanske jag ska säga. Det fanns hiss, stopp-pinne, tankställe och så en slingrig väg så man kunde köra ner leksaksbilar på.
    Jag är usel på att förklara men jag hoppas ni fattar vad jag menar. Såg denna leksak på bvc och vill ju köpa en sån till dottern sen när hon blir nåt år äldre. Men jag kan inte erinra mig om att jag sett denna leksak på leksaksafären. Men det kan ju ha att göra med att jag hittills bara kollat baby-grejer. Någon som vet?
    Vad kostar en sån historia om det nu fortfarande finns?

• Svar på tråden Finns garage-leksaken kvar att köpa?
  • litenkisse

Finns i massa olika utföranden hos alla leksaksaffärer och på de flesta stormarknader!

Ta det som det kommer, för det kommer ändå...
  • Dino78

Konstigt att jag inte sett nån, man går ju förbi allahyllor påToys R us...jag som är blind. Skönt att den fortfarande finns då!

• kimmye

Vi köpte ett p-hus på tous are us. Med allt du beskriver. Det kostade 600:- Får nån månad sen

• lurv

Det är Fischer Price som har det men det är en gammal modell det som finns nu är batterier till och har mycket mer finesser.

• ThisIsMe

Den finns fortfarande i många olika modeller. De i trä tycker jag är snyggast och är säkert tåligast också om barnen får för sig att klättra (säkert dyrast också).

• jenn82

Jag jobbar på BR leksaker och vi har flera sorters garage. Om ditt barn är under 3 år finns en fin i serien play2learn, annars finns det 2 st olika för vanliga bilar.

• litenkisse

Vårat kostade 89 kr på Gekås. I affärerna finns i alla prisklasser från ca 150 kr och uppåt...

Ta det som det kommer, för det kommer ändå...
  • Dino78

600:-!! Då får det bli till att önska sig en i julklapp/födelsedag åt henne då.
    Kanske t o m har tur att den vi hade som små finns kvar i källaren hos pappa. Måste rota lite där.

• Dino78

Jenn82- Det finns för så små alltså?
    Nu börjar priserna låta lite bättre
    Man får söka lite, finns dom bland bilar och såna grejer? Det blir väl Toys r us eller BR som jag besöker om jag kommer iväg.

• jenn82

Det jag tänker på är från 2 år och har 3 plastbilar med. BR och Toys har samma ägare, så de borde ha det på båda. Titta på avdelningen som heter "play2learn" så hittar du det där. Kostar 199 eller 249:-

• Dino78

Inte såfarligt dyrt iaf! Måste inhandlas såjag kan leka jag med

• Klurix

Jag tror det är fisher price garage du beskriver. Min lillebror, jag, tre syskon barn och ett grannbarn har lekt sig tokiga med detta garage och det har hållt genom alla år. Min dotter fyllde 1 år förra månaden och då köpte jag ett till henne (ser lite annorlunda ut idag), 345:-, det är det ENDA hon leker med nu. Kan ABSOLUT rekommendera garaget. Men det ska vara Fisher Price.

Svar på tråden Finns garage-leksaken kvar att köpa?