Inlägg från: vikkis |Visa alla inlägg
  • vikkis

Bebis i Blekinge 3

evaeng
    i dag har du bf ja... spännande. jag åkte in på kvällen samma dag som jag hade bf. men jag hade oxå mycket tankar om hur det skulle vara och gå till om man blev igångsatt. Men behövde inte tänka mykcet mer på det eftersom det satte i gång punktligt.
    Det där med olika metoder att sätta i gång förlossningen tror jag nog inte så mycket på. Men jag provade att äta färska ananas flera dagar i alla fall

• vikkis

Jag tror inte det fungerade på mig det där med annanas. Däremot så dammsög jag huset tre timmar innan vi åkte in på förlossningen. Så jag menar att röra på sig e nog bra.

• vikkis

jaaa jag undrar oxå. Evaeng har väl inte varit här på ett tag nu... ett tag = några timmar..hihihi

• vikkis

jag tyckte inte heller att glykos belastningen var så farligt äcklig. Det smakade som en sliskig drink tycker jag. hihi

eio
    Under 100 dagars strecket. det går frammåt minsann. Tiden går ännu snabbare sen när man har sin lilla bebis hos sig. Min bebis är en månad nu.

• vikkis

Ja men då röstar jag för Brunnsparken jag med eftersom det är betydligt närmare och superfint.
    Det ska bli jättekul!

• vikkis

Stumpan och Mormorvädervax
    Jag hade oxå marie g sörensson. När jag gjorde glukosbelastning så var det redan citron i. Behövde inte ta med mig något. Det är inte så farligt tyckte jag. Som jag sa förut tyckte jag det smakade som en sliskig drink. Väldigt sliskig då då...hihi.
    Guuud va varmt det är i dag! phu

• vikkis

Stumpan 82 och mira
    det kommer bli superkul juh. Inte behöver ni vara blyga heller. Vi känner ju varandra nu juh Vi har ju pratat här inne i ett halvår snart.

Guuud va varmt det är alltså, men jag har nästan varit inne hela dagen. Ser att min lilla gumma har fått lite värme utslag. Hur har era nyfödda det i värmen?
    I morgon kväll blir det nog regn verkade det som på SMHI. Men det gör inte så mycket tycker jag. Bara det är fint till helgen.

• vikkis

eio
    blir det inte jobbigt för dig att ta med dig kaffe the och saft till alla?
    I så fall kan vi ju ta med oss det var och en. Vad tycker du?
    Hoppas vädret blir bra nu bara.

• vikkis

Egentligen... skulle det ju vara lättare om alla tog med sitt eget fikabröd oxå eftersom det kanske inte finns något bra ställe att ställa upp alla kakor och kex och bullar på.
    Men det var bara en tanke...
    vad tycker ni andra???

• vikkis

Vädret ser ut att bli jättebra på lördag.
    Vi får se till att hitta någon plats som e lite skuggig.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3