Bebis i Blekinge 3
Hallåå allihop!
Hoppas läget e bra med er och era bebisar i magarna.
Vi har köpt pool nu i värmen så vi har det jättemysigt.
Trevligt att ses oxå fast man hann ju inte prata med så många.
Hur ska ni fira midsommar då?
Hallåå allihop!
Hoppas läget e bra med er och era bebisar i magarna.
Vi har köpt pool nu i värmen så vi har det jättemysigt.
Trevligt att ses oxå fast man hann ju inte prata med så många.
Hur ska ni fira midsommar då?
Jaaaa superskönt med pool. har lagt in en bild i galleriet när Victor badar i den.
Sen la jag in två bilder från träffen oxå om ni vill se
Tate
vi tog den största poolen dom hade i affären så vi får nog plats. jag måste erkänna att jag inte har vågat bada ännu. Fast i dag stod badtermometern på 22 grader. Så om någon dag så...
Nja lite jobb är det ju med poolen. man har ju pump till den som sköter sig själv som ska rena vattnet. Sen måste man ha klortabletter i den oxå. Men det sköter min man. Hihi. vattnet kan man ha samma hela sommaren om man sköter den rätt. ganska dyrt med klortabletter är det. Men vi hittade ett bra ställe där dom hade mycket billigare klortabletter på nätet. Sen har vi en ytrengörare oxå. Som samlar upp skräpet själv. Sen får man täcka den med poolskydd på nätterna.
Jordgubben06
Precis så sa min man oxå. Det var jag som fick besiktiga bilen den här gången och han sa att det blir min uppgift hädan efter oxå eftersom det gick så bra. hihi.
Stumpan 82
vart ska ni flytta? Det är bara inom Ronneby eller?
Mormorvädervax
Varning för Maxi i dag. Kaos... smockat med folk. Att pensionärerna inte kan handla på förmiddagarna...phuuu
evaeng
jag hade en babybjörn bärsele och den hade jag jättemycket nytta av. Den var lätt att sätta på och ta av efter några gånger när man fått in tekniken. Min son ville jämt sitta i den. Dom säger att bebisen ska vara runt 53 cm innan man kan börja sitta i den. Och inte så jättelånga stunder i början.
Annione
hahaha va hemskt det lät att bli påkörd av kundvagnar. Dom e verkligen helt galna. Var det inte provsmakningar oxå då? Då blir dom ännu vildare.
Hallå!
Jag funderar lite över dopklänning. E det någon som döpt i ROnneby kallinge som lånat dopklänning av kyrkan? Dom sa till mig att det var mini stl på den klänning dom hade att låna ut. Vet ni något ställe i Blekinge där man kan hyra eller köpa dopklänningar?
Va bra då ska jag ringa och höra vad det kostar att hyra. Har sett att dom säljer på nätet för 298 så dyrare än så får det inte kosta att hyra.