Inlägg från: Bibabba |Visa alla inlägg
  • Bibabba

Bebis i Blekinge 3

ja, nu har jag oxå hittat den nya tråden.
    Välkomna till er nya och grattis till bebisen JCMK
    Eio: vi tänkte oxå bjuda in vänner på grillning, hoppas vädret blir bättre.
    Förra helgen var vi med svärföräldrarna i Malmö och shoppade tyg o mönster til mammakläder o bebiskläder, så om det regnar hela helgen har jag iaf något att göra inne.....

• Bibabba

evaeng: Min jobbarkompis började av oförklarlig anledning kräkas natten före BF. Sonen är född kl 10 nästa dag, alltså kan kräkningar bero på att förlossningen startar. Jag hoppas självklart att ditt lilla barn kommer ut utan att du behöver kräkas!!
    Håller tummarna att något händer snart!

• Bibabba

vad kul att känna sparkar, jag får nog vänta tålmodigt på det några v till. 060606 är verkligen ett kul födelsedatum! Jag firar nationaldagen med att ha fasadflaggan ute och rensa ogräs o röja på tomten. Skönt att äntligen ha lite sommarväder :)

• Bibabba

Grattis Sessibell! HOn var ju inte lite söt!!

• Bibabba

Verkar som om jag kan komma på fikaträffen, trodde inte det förut. Ska bara fundera på vad jag ska ha med mig innan jag lägger till mig på listan. Kokosrulle kanske? eller drömtårta?
    Gick in i v 17 idag, och en på jobbet tyckte att min mage blivit rund : )
    Jag bor i Skärfva By om någon vill samåka

• Bibabba

Mormor: Försöker underhålla mig medan maken ser på fotboll! Kunde lika gärna varit själv, för då hade jag åtminstone fått välja TVkanal. Mathias har varit i GBG sen i tisdags kväll, och satte på fotboll nästan direkt när han kom hem!!!

• Bibabba

Menade inte att låta så klagande, är glad att jag slipper sova själv, för det är så tråkigt.
    Grattis Eva o Marcus till sonen! ser fram emot söta bilder om några dagar.

• Bibabba

Godmorgon, vad gör ni idag? Jag syr på trikåmage på ett par linnebyxor jag inte kan ha längre. Ska till Växjö o titta på en jobbarkompis bröllop i em.

• Bibabba

Norrland 77: Brunnsparken ligger i Ronneby, gigantiska gräsytor att sitta ute på och Brunnshallarna med möjlighet till tak över huvet om det regnar.

• Bibabba

Ohhlsson: tips till fikaträffen Kokosrulle, står i 7 sorters kakor. Är glutenfri och om du använder laktosfri mjölk till vaniljcremen borde det väl gå bra eller?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3