Inlägg från: Bibabba |Visa alla inlägg
  • Bibabba

Bebis i Blekinge 3

tvärtom: Helst ska bilen tydligen va hemma varje dag för att kunna köpa byggmaterial, men onsdag eller torsdag är lättare för mig att ta bil. Ingen annan som har bil o vill följa med till IKEA?

HA det så trevligt på er glassträff. Jag ska till Gränna idag o se om jag kan hitta nån god gris

• Bibabba

Annione: konstigt att bebisen inte kom ut i natt, efter mitt lockande igår

• Bibabba

Hej på er tråden. Har varit "offline" några dagar nu och har just läst ifatt.
    Annione: Vi får hjälpas åt att hitta på nåt bra för att locka ut din bebis.
    Föneböna: jobbit att ha besök 3 v i sträck! Själv har jag varit på hälsa på släkt o vänner turne i småland o östergötland. Kan garantera att Vättern aldrig vatt så varm.

Fick ni nåt regn? Jag har bara sett sol hela veckan

Nån som är sugen på IKEA-shopping i veckan?????
    Kan säkert kombineras med en sväng på stan i Kalmar o god fika på Kullzenska Caféet.

• Bibabba

Annione: Faktum är att jag tänkte på dig i morse, och hoppades att du fått en liten bebis nu. Du hade ju så bra BF-datum (min bröllopsdag). Vi kanske kan fixa en elrullstol med hållare för kundvagn, så kan du köra alla grejor jag o Tvärtom springer o hämtar. Jag vet inte om jag klara att köra en rullstol med en hand o kundvagn med den andra......
    Fast vi får fixa en större bil då, så vi kan ta med den.....

• Bibabba

Annione: Man måste utnyttja alla tänkbara kontakter ju
    Fast jag förstår att du vill hålla dig hemma. Jag käner lika kring mitt BF datum, vill inte gärna boka in ett julbord 14 dgr e BF......
    Nu ska jag åka båt o kolla in ön dit vi ska på bröllop i augusti.

• Bibabba

jaha, nu har jag kollat in "bröllops-ön" Största svårigheten verkade vara att lyfta benen över relingen på båten, fast jag fick rejält ont i bäckenet när jag låg o vilade under turen hemåt

Vera: Min jobbarkompis kräktes på natten innan hennes son föddes, men jag vet inte om det hade nåt samband

Mormor: nä IKEA utan pengar är inge kul

• Bibabba

Tate: Snygga kläder kan väl inte vara onödiga? Hur ska man annars kunna känna sig fin när kilona kommer smygande, man går som en anka, svettas hela tiden och har stripigt hår?
    Kan inte påstå att alla dessa punkter passar på mig, men jag shoppar gladeligen ändå. Har köpt 2/3 av mina mammakläder på rea så jag har inte så värst dåligt sambete.
    Blir lite avis på 3 för 2 rean i Lund, i Linköping där jag handlade på POP hade de bara "vanlig" rea.

Annione: Om du inte kikar in här snart tror jag att du är på BB. Håller alla tummar i världen för det!

Stumpan: smart att ladda med semester innan flytten.

• Bibabba

Tate: håller inte med, man måste ju få plats i sina kläder
    Borde det inte finnas någon internetshop som levererar mat? Gå klädd i täcke? Jag vägrar ha täcke på mig när jag sover pga värmen och skulle inte komma på tanken att ha det på dan!

Annione: vad besviken jag blir! men en cykeltur kanske kan få fart på den?

• Bibabba

Annione: va??? är du besviken på att din bebis inte kommit ut ännu??? det går jag inte med på! Besvikelsen får du lämna åt oss andra

• Bibabba

Annione: Tackar! Jag har hittat min skämtsamma sida idag, måste ju göra nåt kul för att hålla humöret uppe när jag är strandsatt hemma i värmen.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3