Bebis i Blekinge 3
söt kofta
söt kofta
försöker få tag på tandläkaren. försöker planera upp lite inför lördag när syskon kommer hit och firar min lilla som fyller 2 år på söndag.
ja hon har blivit en stor flicka.
tandläkaren hade semester - men ska ringa folktandvården här i ronneby nu när deras lunch är över för de har jouren visst.
nej fick tid imorgon 8.50, idag hade de jättefullt så jag får klara mig tills imorgon - får käka lite mer värktabletter. trist att bita sönder tänder... nästan lika illa som att få tandvärk på semestern.
nej precis. ville inte jag heller. funderar på vad vi ska hitta lagom stora och bra trädgårdsmöbler - som vi får hem i vår bil... de vi skulle ha på jysk var helt slut nu och kommer inte hem mer. typiskt när man sett ut ett set man gillar.
nej som jag fattade inte på det jysk heller, deras leverantör hade gett beskedet nu att det inte kommer fler av dem - kommer förstås kolla där först när vi åker in nu då.
nej glassen kan man inte skylla på som sagt. gammal problemtand som bestämde sig för att krångla just nu.
hur var det med alger i ekenäs idag då?
nej - helt hopplöst... varit på alla ställen - men de små hade för dålig kvalitet och för stora kan vi inte köpa för vi får inte hem dem med bilen och har ingenstans att förvara dem. får se vad vi hittar på. vi kanske köper bordet om de har det kvar på jysk och har udda stolar till så länge. får väl flytta till hus nån gång och skaffa större bil.
iofs var vi inte på karlskrona möbler - men priserna där brukar inte vara billigare än alla andra ställen precis. var på alla ställen i lyckeby där vid jysk, och även på coop och maxi.
mormor: då låter det som det inte är lönt att åka dit iaf. behöver lite mindre grupp och/eller hopfällbart. blir nog nån kompromiss. har de kvar bordet så köper vi det på jysk och udda stolar så länge . tills vi flyttar till något större då.