Bebis i Blekinge 3
annars har de mövenpick (jordgubb, chokladchips eller vanilj) för bara 19.90 på Willys - god var den!
annars har de mövenpick (jordgubb, chokladchips eller vanilj) för bara 19.90 på Willys - god var den!
kan ju säga med att den ligger vid mjölkkylavdelningen på kortändan - inte i de andra glassdiskarna.
det öste ner under en åskskur innan - fast nu regnar det inte längre. men blött blev det ju.
jo det kan man - iaf på apoteket på sjukhuset i karlskrona. är en sådan elektrisk som de hade på bb - fast mindre i plast - men fungerar likdant.
hm... sjunger hellre än dansar
funderar på vad ni har fått det ifrån... jag är då rakt inte smal. och definitivt inte graciös. :-P
blekingetösten - vem exakt är det du minns?
jag hade nästan ändrat mig om ikea förresten - trots att vi precis har varit på ikea i Älmhult redan, jag och sambon alltså (så egentligen har jag inget ärende där mer än att det hade varit en ursäkt att rymma hemifrån lite och få titta i lugn och ro). fast kikade på mitt busskort - det går ut den 1 augusti. kostar 90 kr tur och retur utan det och tänkte låtit bilen vara hemma med sambon och lillan, så jag får nog hoppa över ändå.
tja, det är ju iofs trevligt om någon tycker man är smal trots att man har ett bmi en bra bit över 30 så jag kanske bara ska ta åt mig då.
restaurang pizzeria montmartre på ronnebygatan/drottninggatan, kanske inte lyxigaste maten men den är helt okej, uteservering och pizzeria. dyrt och gott är ju annars michelangelo och la bodega - men de är inte inte pizzerior.