Bebis i Blekinge 3
eio: låter ju jätte bra att få äta massor mumsiga saker med gott samvete=) Hoppas att du går upp som du ska.
eio: låter ju jätte bra att få äta massor mumsiga saker med gott samvete=) Hoppas att du går upp som du ska.
stumpan: oki vad roligt=)
Hej på er..
HAr ni legat och solat och slöat hela dagen nu? Era fuskisar, själv har man just kommit hem från jobbet, håller på mad maten nu. Har så ont i mina fötter och känns i ryggen med.. grr..
Stumpan: när vi gick på den här i ronneby så stod det skylld på den vanligt ingången vart man skulle + att hon stog ute och visade var man skulle gå.
Föneböna : ååå vad gott med jordgubbar... Måste se om sambon kan köpa lite=P
Föneböna: Jo vissa bebisar är jätte känsliga mot jordgubbar.. Så det ska man väl inte äta när man ammar..
Oj vad ni har skrivit massor..=)
vikkis : Åå jag vill me ha pool ju.. På midsommarafton kommer 3kompisar till min sambo ner, blir äta lite gott och så sen jag ska jobba på lördagen blir nog lägga sig tidigt.
Blekingetösen : nej håller med min sambo ville att vi skulle åka till hamstad.. men nej nej och nej, jag måste kunna sova riktigt och sen en toa måste finnas i närheten=)
Jag klömde ju min kamera hemma på träffen=(
Jo det borde ju vara mycket jobb med en sådan pool.. Vi köpte en när vi var i chile (för att ha därnere) och det blev så skitit vattnet jätte snabbt och kostade ås mycket att fylla upp den igen.
godnatt på er .