Bebis i Blekinge 3
föneböna: nej jag vet visst är det läskigt när någon säger så.. jag har hört att jag väntar en flicka från en okänd, men alla andra tror det är en pojk.. men det är bara vänta och se..
föneböna: nej jag vet visst är det läskigt när någon säger så.. jag har hört att jag väntar en flicka från en okänd, men alla andra tror det är en pojk.. men det är bara vänta och se..
Vad ska ni hitta på i helgen?
eiO: ååå vad skönt=) Ni får se till att mysa in det ni har missat nu då=)
godmorgon fresten.... kunde inte sova inatt..=( så satt uppe och spelade hangaroo på datorn.. och har helt fasnat för det.. grrr..
Idag ska vill hämta min ena kusin och åka till mcdonalds med han sen en sväng i någon lekpark, han har fyllt åt, jag och min sambo brukar ta med dom och hitta på något i stället för att köpa massor med saker...
Vikkis: Jo visst är det roligt att sy..=)
phuu äntligen är jag hemma.. varit ute hela dagen är helt sluta nu... grr,, äta sen vila dax..
Jo här är det kanonväder och har varit det hela dagen..
åå vi ska till ullared den 12 om jag nu orkar.. men tror det, åker med mormor..=P jag har redan börjat skriva lite vad jag ska handla :)
Godmorgon...
Usch vad jag har sovit dåligt inatt, särket varit på toa 10 gånger=( annas brukar det vara mellan 2 och 3 gånger..
Vad ska ni göra för kul idag? Ligga och jäsa på stranden?
Någon som vet vad det kostar att gå in och bada på brunnsbadet? Och vilka öppettider dom har? Letat på internet, men hittar inget vettigt.
blekingetösen: oki tack så mycket.. får väl ringa dit och fråga. 90kr värkar mycket för att gå in där tycker jag.. men men jag får ringa. hoppas du får en trevlig dag=)
jordgubben: men det borde det ju gå hmm grr.. ja får väl ringa.. tänkte kanske åka dit någon dag i veckan..
Jasså hur var det på IKEA? mycket folk? Någon som la märket till om de hade något skötbord med byrå under?