Inlägg från: Stumpan82 |Visa alla inlägg
  • Stumpan82

Bebis i Blekinge 3

Jordgubbe06 ja visst är det konstigt att tvätta pluttiga kläder men jag passar på en dag som denna då jag bara ska tvätta uppdet sista i tvättkorgen innan vi åker.Sen blir det inte så mycket tid eftersom att vi ska flytta

• Stumpan82

Jordgubbe06 vi åker imorgon. Klart jag ska ta det lugnt med flytten jag ska bara titta på

• Stumpan82

Mormor vi har tillgång till den nya lägenheten den 1/8 och det är på Blasius, Gallionen är våran nya bovärd

• Stumpan82

Tate Själv klart vet han att fotbollsvm är slut när bebisen tittar ut men han kunde inte motstå..hundoverallen har jag köpt på tradera tidigare i vår.

• Stumpan82

Ja det är väldigt brtömd så i höst får jag ut en liten hundvalp

Fast bebisen fick ett nytt namn igår Brottasauris(kanske inte helt rätt stavat)

• Stumpan82

jordgubbe06 nä då det lever om som bara den, inte en lugnt stund inte ens när man ska sova..då vi kommer nog att få en vaken liten..nä nu måste jag verkligen packa och dammsuga innan sambon kommer hem

• Stumpan82

Jonah nä jag har en shopping tokig sambo...även jag har såvrt att hålla i pengarna det finns ju så mycket fin. Tänkte shoppa en del i stlhm nu i veckan när jag ska dit.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3