Bebis i Blekinge 3
eio hoppas att det löser sig med sjukskrivningen....bm borde väl veta vad hon säger om inte annat borde hon ju skrivit i din journal
eio hoppas att det löser sig med sjukskrivningen....bm borde väl veta vad hon säger om inte annat borde hon ju skrivit i din journal
Mormor såg dig en snabbis igår kväll nere på Tosia...
Äntligen lite regn
Mormorvädervax kolla din inbox..... här tvättas det för fullt..massa med barnkläder bäst att passa på man vet ju aldrig när liten vill titta ut
Så länge man har en fläkt så går det bra att vara gravid i värmen....
Men efter denna helg har fötterna fått sitt, har ont i fötterna efter mycket traskande på Tosia
Idag har jag och bebisen tagit sovmorgon det behövde iallafall jag, bebisen var vaken redan kl 8 och tyckte att jag kunde kliva upp. Fläkten har gått hela natten och kylt ner sovrummet lite. Man blir trött avTosia och sen har vi haft sambons syster här. Och nu kan jag inte längre vara tyst men efter att hon varit här en vecka och hos oss och inte sagt något. Så åker hon hem och när hon kom hem gjorde hon ett gravtest och det visade ett stort plus. Både sambon och jag är så glad för deras kul för dom har kämpat i 15 månader...Så nu ska våran lilla bebis bli kusin
Annione Klart att man kan sitta i trapphuset och i källaren hela dagen du får ta med dig en bra bok att läsa och kanske en hel frys med glass
Småtokig Ja det var väldigt många gravida som sprang på Tosia i helgen. På lördagen hade iallafall jag en röd vit prickig tröja.Man blev både trött och hungrig när man sprang där.
Mormorvädervax Vad kul att ni fixat med spjälsängen, jag vill också göra det med vi ska inte börja sätta upp bebisens saker förens vi har flyttat och flytten sker ju första helgen i auusti så det är inte så länge kvar.
Nicoles mamma Nu ska det funka att skriva, höll på med inställningarna igår, hjälpte sambons syster
Eio kan förstå att du har ont i fogarna,men Eric måste ha tyckt att det var kul på High Chaparall. Hoppas det blir fint med renoveringen...
såtokig ingen aning var så trött då
Jordgubben06 det är skönt att få sova, det märks att man behöver det
Blekingetösen ja man kan ju alltid hoppas på att den lill* vill titta ut lite tidigare men inte förens vi har flyttat klart
Någon som hämtat ut baby basic boxen är det nya saker i eller är det gamla...Hört att på en del stället är det kuponger som redan gått ut...