Bebis i Blekinge 3
Vikkis vi ska bara åka över dagen, åker så tidigt på morgonen ska bara lämna smabon på jobbet vid sju tiden...
Jag tror att stickshopen inne i Ronneby har spets och band tyckte mig se det när jag köpte barn där i torsdags
Vikkis vi ska bara åka över dagen, åker så tidigt på morgonen ska bara lämna smabon på jobbet vid sju tiden...
Jag tror att stickshopen inne i Ronneby har spets och band tyckte mig se det när jag köpte barn där i torsdags
lönnemåla okej, spara lite åt mig då om du ska in på tisdag Läste i en tråd att alla nya varor inkommer på onsdagar
vikkis nä det är bara garn och sytillbehör
mira jo dom säljer dom billigt där
Vart i ronneby skriver man faderskapsintyg?????
mormor vad bra då ska jag ringa dit och boka tid
klart man måste kunna skriva faderskapsbeviset innan. Läste att om man inte gör det och det händer mamman något under förlossningen eller annars som vid plötslig bortgång så måste fadern upp i rätten för att få vårdnaden om barnet och det processen vill jag helst att min sambo ska slippa om det skulle hända något, Jag tänker utifall att....
Verkar vara många som har sambos/make som jobbar inom försvaret
Här är en till
Å nu är jag äntligen hemma efter en dag shoppade i sthlm, nu blir det soffan och en god middag som gäller. Har shoppat en massa fina mamma kläder, liten ska vi shoppa åt senare i helgen
Ny magbild