Inlägg från: Stumpan82 |Visa alla inlägg
  • Stumpan82

Bebis i Blekinge 3

Eio vad glad jag blir för din skull att han kommer hem tidigare,

Min sambo har varit borta sedan i söndag uppe hos sina föräldrar och han ringde tidigare ikväll och berättade att dom redan åker imorgon kväll hit.Han saknade mig och mage så himla mycket

• Stumpan82

Det är några som ska sy amningskudde..Jag täntke också göra det från början men ska köpa en har hittat en jätte fin på nätet som bara kostar 269:- och då är det bättre att köpa en än att sy en. Vill hellre vara ute i den fina vädret.

Är nu bara in en vända för att äta lite lunch och sen blir det solstolen igen.. Liten verkar tycka om solen för det buffar som bara den när jag solar.
    Solen ja den finns i sthlm idag och det är himla varmt.
    Imorgon är det Gröna Lund som gäller för hela slanten jag ska inte åka något(får inte åka något) utan jag ska bara kolla på när sambon, sambonsyster och min mamma åker karuseller. Jag ska köpa en massa lotter och vinna stora nallebjörnar till liten.

• Stumpan82

Blekingetösen okej, idag i sthlm var det +27 grader, riktigt varmt.

Jordgubbe06 ja det ska bli kul att shoppa i ullreda ska börja skriva ner en inköpslista på vad jag ska ha, men lite vet jag...du kanske har något tips...?

• Stumpan82

Nu har vi kommit hem efter en minisemester i Sthlm.DEt har varit skönt att vara borta ett tag och bara få bli ompysslad av mamma och shoppa en massa kläder. Men det som är jobbigas med att komma hem är att packa upp alla saker igen och få ett fungerande hem igen med mat och rutiner.

Imorgon bär det nog av till Ullared om inte mina fogar säger ifrån helt och hållet har gått och suttit mycket nu i bilen så vi har inte bestämt oss ännu hur vi ska göra.
    Imorse när vi vaknade iallafall så har våran vovve ätit upp en del av sambons syster nya sandaler så det blir att åka och köpa nya skor till henne inte det roligaste men så är det..

Idag kl 13 ska jag på barnmorskekontroll och det ska minsann bli kul att få se hur mycket magen har växt sen sist.För under denna veckan har minsann magen växt och blivit stor det har även varit stor aktivitet så jag har knappt sovit på nätterna och sammandragningarna har minsann börjat ta fart minsann...

Nä nu blir det frukost och sen slappa.

Håller med dig Eio att det är jobbigt med värmen...

• Stumpan82

eio ja slappa är riktigt skönt

jag tror minsann att vi har börjat boa i denna tråd iför bebisarnas ankomst

• Stumpan82

Föneböna du får ta och städa iordning på kvällen när det är svallare

mira stranden vore inte så fel

• Stumpan82

Nu är jag också hemma från Barnmorske besöket SF-mått låg 31 cm och hjärtljud 130, blodtryck 115/65, hon kände även hur bebisen låg och då låg h*n i säte

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3