Inlägg från: eio |Visa alla inlägg
  • eio

Bebis i Blekinge 3

marmelade - Jag har ungefär som du....sd, tryck neråt och ont ofta tycker jag. Men jag har ju några veckor kvar så jag hoppas på att min lillbebis lugnar sig ett tag till. Undrar också hur länge jag ska behöva gå med detta. Rätt så jobbigt, speciellt eftersom jag vet att det är lite tidigt än.

Håller tummarna för er andra att ni snart får era bebbar!!

eio v33+4
  • eio

Hmmm....undrar om man kan tjäna pengar på den föreställningen.....jag menar...vem skulle inte vilja se ett helt gäng tokgravida kvinnor dansa i trikåer!!! Skrattande
    Det hade iaf JAG betalat pengar för att få se. *asgarv*

• eio

Jag tycker montmartre är toppen bra. Jättegoda pizzor!!

Skulle också vilja åka in någon kväll och äta på restaurang, skulle vara jättemysigt....får se om jag kan övertala maken till det.

• eio

Lycka till vera!!!!!!

Är ganska så avis ska jag säga. Igår förde min lillbebbe ett sånt liv därinne så jag ville bara ta och plocka ut den med en gång.

Ska till bm idag, rapporterar senare!

• eio

Hej på er.

Åh, vad skönt det har varit med regn idag!!! Skulle visst bli lite imorgon med, jag tackar å tar emot. Det är ju jättejobbigt med sol och värme nu ju.

Var hos bm idag.

Sf var 34 och hjärtat slog i 156. Så allt var bra. Dessutom verkar det som om min vila i helgen har hjälpt lite för lillbebis låg inte lika långt ner i bäckenet idag som den gjorde i fredags. Skönt!!

Vad gör ni andra på dagarna nu...ni som är hemma alltså?? Jag skulle gärna kunna tänka mig en stillsam fika nån dag om det är någon som har lust och tid? Är ju sjukskriven nu så har all tid i världen att fika

• eio

mormor - Trist när man inte har pengar
    Men du kan väl kanske komma hem till mig nån dag å fika istället??

• eio

stumpan - Åh, vad jag är avis på dig...jag älskar Fjäderholmarna. Speciellt deras rökeri där man kan köpa färska rökta räkor. Mmmmmm!!!!!!
    När kommer ni hem igen?

• eio

lönnemåla - Hmm, med såna godsaker lär du inte få många nej!!

• eio

Godmorgon alla!!

Skickar härmed en bestämd hälsning till annione's bebis att det är dags att lämna mammas mage nu!!! Skrattande Hoppas den lyssnar?!

tristanya - Tråkigt att behöva vänta. Jag hoppas att det reder upp sig snart.

Idag ska jag försöka måla lite dörrfoder här hemma och fortsätta plocka undan i bebbens rum, så att vi kanske kan plocka ner lite bebissaker från vinden i eftermiddag. Är såååå jättesugen på att fixa iordning bebisen rum nu!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3