Bebis i Blekinge 3
Blekingetösen: Kanske kan lura till mig färdtjänst... Nej jag håller mig nog lite halvnära hemmet den kommande veckan.
Blekingetösen: Kanske kan lura till mig färdtjänst... Nej jag håller mig nog lite halvnära hemmet den kommande veckan.
Jordgubben: Fast glass får den redan... Jag försöker mer hota med att jag kommer äta äckliga saker
vera: illamåendet kan komma av att den trycker lite skumt. Jag fick superillamående igen en period runt v 32.
Mira: Jo jag tycker att idag hade varit en bra dag oxå Men det verkar inte så.
Mamma fyller på tisdag så det blir väl då. Men onsdag är det datum som sas på inskrivningen och 22/7 på ul.
Nu har jag iallafall sett lite regn. Önskar bara att det skulle åska en hel massa och vräka ner. Men man får vara nöjd med det lilla... Såg bilder på nyheterna från Dalarna och de hade ju verkligen regn!
Stumpan: Hoppas du inte har tagit ut dig idag! Jo det är skönt med regn nu. Behövs ju verkligen. Jo jag räknar med onsdag nu Marie ville ju slippa se mig på torsdag. Hon sa att hon nog inte trodde vi skulle ses på den bokade tiden, så jag hoppas ju på det!!!
jag har Carina annars, men hon har semester. Hade andra Marie från början så detta är bm nr 3 för mig
sorry no BB
Tänkte det var bäst att skriva det snabbt
Ska sätta möbeltassar på spjälsängen nu, sen ska jag lura med mig sambon på en cykeltur till Mairo. Å sen hoppas jag att bebben tröttnat på att vara trångbodd!!!
blekingetösen: Du besviken? Jo då är vi två
Har fått lite fart på sambon nu så strax är det Mairo. Och jag hoppas verkligen på att cykelturen gör nytta!
blekingetösen: Puss på dig!