Inlägg från: Annione |Visa alla inlägg
  • Annione

Bebis i Blekinge 3

Hej å hå! Ingen bebbe!
    Blekingetösen: Gaviscon tror jag att Stumpan menar(?), det funkar riktigt bra tycker jag. Jag har efter en period med väldigt lite halsbränna fått såna akuta anfall av det att jag nästa kräks. Väldigt mysigt

• Annione

Vera: Jag har siktet inställt på nästa fredag! Så skulle den komma innan är det bonus Men vi hamnar ju samtidigt på bb.

• Annione

Jag har nog inte så bråttom hem så vi lär nog vara där nån dag ihop iallafall om min bebbe får bråttom idag. Var på Lindex och träffade ett par från föräldragruppen. De fick i lördags så Jordgubben (som oxå var på Lindex )sa att det var de som tog min plats och jag är böjd att hålla med eftersom de skulle ha den 27:e

• Annione

Nu har jag ju iof lovat bebben Hägendaz glass imorgon om den inte kommer... Inte så smart kanske. Tar tillbaka det och erbjuder lågbudgetglass från Lidl istället Å så får den Hägendaz när den kommit ut... Tror ni det funkar?

• Annione

Tate: Nja den kommer ju i mer utspädd form... Mer milkshake varianten. Men det behöver ju inte bebben känna till förrens den har kommit ut

• Annione

Nu tycker ni väl att jag är helt dum, men vilket underbart väder! Önskar bara att det kunde regna på lite mer. Men man får vara nöjd med det lilla!
    Nu ska jag påbörja tv-kvällen strax. Parkinson och sen Tyst vittne. Sen kan jag tänka mig att sova nån timma och sen bli väckt av värkar eller vattenavgång...
    Må gott!

• Annione

Men godmorgon! Ingen bebbe... Det är ju bra att den trivs hos sin mamma iof, men nu tycker jag att den börjar bli övertydlig med att visa det!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3