Bebis i Blekinge 3
Ingen bebbe tjejer! Har varit på torget och käkat glass med vera och jordgubben
Ska till bm om 1½timma, får se om hon kan sätta fart på den
Ingen bebbe tjejer! Har varit på torget och käkat glass med vera och jordgubben
Ska till bm om 1½timma, får se om hon kan sätta fart på den
Ingen bebbe på g än... Ska kolla klart på Ghost Whisperer, duscha, läsa och sen sova. Hoppas på att det sätter igång inatt!
Hoppas allt är väl med er!
Hej på er! Ingen bebbe! Och efter att väl ha somnat framåt 3-tiden har jag sovit två 1,5 timmas pass. Sååå fräsch och utvilad
Gick till tvättstugan imorse och det var ledigt. Hade bara en omgång tvätt men tänkte att det är lika bra att bli av med det innan bebben kommer när jag ändå kan. Så nu hoppas jag att trappgången och sen hängandet av lakan ska skrämma ut bus.
BM sa att den låg mycket mycket djupt ner så den kunde likaväl komma ut. Och det håller jag med om Hon är inte så skrämmande Marie så jag tror inte bebben blev värst manad till att hoppa ut! Fick en ny tid 1/8 som vi hoppas jag ska slippa komma till. Men om bebben ej kommit då blir det bedömning för igångsättning den 4/8
Vera: Vilket ryck! Himla skönt att ha sånt i ordning. Det blir gärna det dåliga samvetet sen när man inte hinner. Bebben kommer njuta av er fina trädgård
Varmt idag oxå. Hoppas det är bra med er!
De säger att man ska ta det lugnt så kommer bebben, eller göra en massa. Jag har tagit det lugnt tycker jag så idag tänker jag inte göra det. Har städat ur kylskåpet ordentligt, tagit ut och diskat varje hylla å så, skrubbat av diskbänken med Jif tar på krafterna men jag gillar verkligen reasultatet, har ju varit i tvättstugan och ska strax dit igen, sen ska jag skrubba duschen och det är ju såna där bra rörelser över huvudet som de säger ska kunna sätta fart på bebben, sen tänkte jag cykla till Jysk och Maxi. Sen får vi se vad mer jag ska hitta på , men städa behövs ju alltid nån stans... Kommer det igång i kväll lär jag väl vara för trött för att få ut den
Bm sa vad en av deras läkare hade sagt en gång: Jag förstår inte varför föräldrar blir så stressade av att bebisen inte kommer på bf, hittills har ju ingen stannat kvar iallafall!
Lite roligt och jag får väl tänka på det. Nästa helg har jag ju iallafall min bebbe!
En kompis ringde nyligen, hennes syrra skulle ha den 23:e men fick den 18:e. Jag är inte ett dugg avis... Hon hade tydligen en superlätt förlossning oxå. Åkt in vid 4 tiden på morgonen och strax efter 8 var det klart. 15 min krystvärkar och inte speciellt ont. Jag vet iof inte vilken bedövning hon hade, men det känns ändå som lite av en lyxförlossning...
Blekingetösen: Jag bakar helst inte. I såfall matbröd och det har vi hela frysen full av redan...
ClineE: Jo cykla har jag hört oxå men den har inte nappat på det riktigt. Men idag kanske!
In your dreams!
Ja ni får gärna komma hit och fika om ni tar med fikabröd! Vi kan ju ta imorgon eller söndag om bebbe ej har tänkt komma då!
Blekingetösen: Jo kanske. Försökte locka ut den med Karlskronabesök i onsdags ju. Men nej inte det. Har den inte kommit på söndagkväll ska jag köpa Hägendaz glass och tröstäta
ClineE: Kan ju inte promenera så värst pga fogarna och nerven i kläm. Annars hade jag gärna gjort det! Har cyklat och gått i trappor iallafall.
Jaja den kommer väl så småningom!
Vikkis: jo det är ju det. Jag hoppas att det tar fart i kväll när jag tittar på Numbers Eller precis när jag har somnat. Det är bara att vänta!