Inlägg från: Annione |Visa alla inlägg
  • Annione

Bebis i Blekinge 3

åh ska bara tillägga att min bebbe nog inte riktigt har förstått vart den sak ta sig ut ändå för den försöker genom naveln och strax ovanför varje dag! Sambon tror att jag har skyltat fel därinne, men jag har förklarat att det är minsann bara han och dr som gjorde vul som har haft möjlighet att skylta om så försök inte skylla på mig!

• Annione

Hehe söta ni är
    Jordgubben: Nä pojkar är väl inte så envisa, men de brukar kunna vara lite långsamma...

• Annione

Blev ingen glass igår... Läste högt på Hägendaz paketen idag när vi var och handlade, men tror att bebben ignorerade mig...

• Annione

Ingen bebbe på g här inte. Bm imorgon, å då får hon fasen säga till på skarpen
    Hoppas allt är fint med er. Underbart med regnet som kom idag!

• Annione

ClineE: Jo jag ska nog be henne "kolla läget" iallafall. Hon sa sist att hon ringer förlossningen och bokar tid för bedömning om det inte har hänt något tills imorgon. Jaja den som väntar på något gott...

• Annione

Nej min bebbe tittade ej på tv 4. Vi tittade på Foyles war och åt glass med kolasås. Efter flera dagars glassuppehåll och den fortfarande inte kom ut så försökte jag med glassmuta, men nej nej.
    Bm idag och nu jäklar får hon prata förstånd med den!
    Å så hoppas jag att Veras bebbe är pigg i kväll så den kan ringa min!

Jordgubben: Din bebbe kan lugnt komma nu utan att var för tidig. Även om min bebbe nog skulle säga att din är det

• Annione

Jo det är med stor säkerhet så att jag har bebbe till helgen. Synd att den kommer så sent bara. Min familjs semester tar slut denna v så de kan inte hälsa på på ett bra tag sen... Lillasyrran har nog nån vecka till, hon bor i Umeå annars så kommer hon inte nu när hon är halvägs ner i landet lär det dröja väldigt länge innan hon kan träffa oss. Suck. Jaja.

Det är bra eio att du är så bestämd mot den!

Jordgubben: Vi kanske blir tre mammor idag!? Jag har iof inga större förhoppningar på att min vill komma än men man vet ju aldrig vad bm kan trolla fram

Är ju helt säkert att det blir en augustibebis iallafall! Positivt tänkande!

• Annione

Jordgubben: Jo min familj kommer gärna en helg, men det blir så himla kort tid för de har ju en bit att köra... Jaja. Jag åker väl upp när bebben har blivit några månader.

Mira: Jag hoppas att jag inte kan vara inloggad imorgon Ska ju till bm kl 13 så hon kanske sätter fart på bebben! Men jag kan ju alltid hålla mig borta ett tag för att ni ska få något att fundera över

• Annione

Hej på er!
    Bm var inte så skrämmande. Fick tid på förlossningen på måndag om inte bebben har kommit innan dess. Så det är bara att vänta.
    Fick iallafall IKEA-katalogen idag så får väl fördriva lite tid med den Käkade tröstglass på torget oxå.
    Hoppas allt är fint med er!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3