Inlägg från: Karlskronamammut |Visa alla inlägg
  • Karlskronamammut

Bebis i Blekinge 3

eio - vi kan ju hyra folketshus i rödeby.

• Karlskronamammut

Hej alla!
    Äntligen är våran uppkoppling tillbaka, varit utan i en hel vecka!
    Va står på här? Ngn som fått bebbe?
    Hoppas ni har det bra!

Kram!

• Karlskronamammut

Hej igen..
    Såg att ni flyttat till brunnsparken istället, det kan jag förstå. lite mer plats där..
    Fast jag vet inte om jag kan komma, vi har Jonah´s farmor,farfar, faster och ena kusin här över helgen och dop på söndagen (kom lite hastigt..)så en runda till brunnsparken tar kanske lite för mycket tid från lördagen.
    Men jag ska se om jag inte kan tryck in det i alla fall.

• Karlskronamammut

Vi var i utebadet i rödeby idag och plaskade. Jonah tyckte det var skojsigt, somande som en stock sen.
    Fast jag tyckte inte det var lika roligt att visa mig. Fans ju ingen vass att göma mig i.

• Karlskronamammut

Jisses va ni skriver här, listan var jätte långt bak.

Jag kan inte komma. *snyft* , eftersom vi har dop på söndagen är lördagen den enda hela dagen hans farmor,farfar & faster har att träffa honom på. Tro inte de skulle bli glada om jag tog pojken och åkte iväg så länge då..

Vi kommer att träffas i Brunnsparken istället, kl 13.00 lördagen den 17/6. Vi ses vid parkeringen vid Bäckahästen. Medtag sol, glada miner, filtar, fika och barn!!! (Vare sig dom är i eller utanför magen!!)
    Välomna alla glada!!!!

eio Tar med sig: 1 barn Fika: Fixar saft samt kaffe och te.
    Tate Tar med sig: 1 barn Fika: Vaniljdrömmar
    mira Tar med sig: 1 barn Fika: vanilj/kanelbullar
    Helena2 Tar med sig: 1 barn Fika: fruktsallad/frukter och glass
    MormorVädervax Fika: Kokosbollar
    Vikkis Tar med sig 2 barn:Victor 4 år och sin nya bebis Fika: Äppelkaka och vaniljsås
    Lönnemåla: Tveksam om alla tre barnen följer med. FIKA: Schackrutor
    JCMK :Tar med sig 1 barn.Fika:Rabarberpaj
    ClinE Tar med 1 barn och ? Ngt. förslag på nyttighet morotskaka
    Liljan77 Tar med sig: ett barn Fika:Funderar
    Madi74 Tar med sig: Kanske 3 barn (återkommer snarast med hur många det blir) Fika: Kärleksmums/snoddas
    Jordgubben06 Tar med sig:Plastglas,papptallrikar och plastskedar
    Ohlsson tar med mig en bebis, lilla Maya Fika: hmmm funderar...är ju lite känslig för gluten och lactos så jag får fundera ut nått bra kanske någons som har nått bra förslag??

Kopiera inlägget i sin helhet och lägg till dig själv på den påbörjade listan!!!

• Karlskronamammut

eio, jag såg några "tjockisar" men ingen som vankade fram. Jag var den tjocka mamman till den söta bebisen.

• Karlskronamammut

Här var ni igång tidigt.

Vet ni va second hand butiken i k-na heter, den som har barnsaker?

• Karlskronamammut

super!
    ska ringa dit (för varmt för att åka dit) och kolla om de köper vagnar. Gillar min vagn men vill ändå ha en annan... Tycker om att byta ut saker ibland.

• Karlskronamammut

Äh, hittar inget tlf nummer dit.
    få väl ta och åka in ngn dag ändå.
    Tack för hjälpen.

Svettas inte bort idag.

• Karlskronamammut

Jaha! där ser man, jag kollade i gulasidorna men där kammade jag noll.
    Tack igan.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3