Inlägg från: Karlskronamammut |Visa alla inlägg
  • Karlskronamammut

Bebis i Blekinge 3

När ska vi (ni) träffas nästa gång?

• Karlskronamammut

eio - det låter härligt.

I dag ska jag nog ta Jonah och åka till rödeby badet och ligga där och njuta av värmen. Jonah tycker det är rätt skönt att få plaska lite i barnpoolen.

• Karlskronamammut

Stackare.
    Men du var i alla fall inte ensam med att missbedöma vädret idag. JAg gick på stan med alldels för mycket kläder på mig. Men min son låg snält i vagnen (som jag kom ihåg att ta med mig ) så det gick rätt bra ändå.

God Natt på er!

• Karlskronamammut

Ha ha, har oxå kikat in på din kommande valp. Hur gullig som helst ju!
    Å vad en massa fina kläder du köpt, så förberedd var då inte jag.

Ha en bra dag tjejer!

• Karlskronamammut

Gissar att det inte kommer att vara allt fö´r mycket aktivitet här imorgon.

Glad Midsommar mina främmande vänner!

• Karlskronamammut

JAg är oxå osäler på babybjörn, sen sitter de inte så där jätte bra i dem. (syrrans 2 barn är visserligen uppväxta i en bb och det är inget fel på dem, men ergonomiskt rätt är den inte.)
    Ergo kan man köpa en insats som mira säger och använda från start. Tror att de flesta sjalar är kan användas från start.

hm, man kan ju undra varför jag svarar när mira redan sagt just detta. ja ja, jag orkar inte radera nu. detta får bli mitt sista inlägg idag. Verkar vara dax för mig att nana.
    Jonah komme rnog att vakna tidigt eftersom han har sovit sen 18-19tiden..

• Karlskronamammut

Vi har sån flyt att vår vänner har handlat allt och vi behöver bara dyka upp med pengarna. smidigt va??

Nä , god natt på er!

• Karlskronamammut

jag melade en massa med hon som har mallgrodan, svarade ofta fort och var jätte hjälpsam.
    Mina pojkar sover fortfarande!
    Jonah somnade ngn gång vid 18-19-tiden igår, vaknade till och åt en flaska efsättning och somnade om i min famn direkt.
    Vid tolv gick jag upp och la mig, bar upp honom och la honom i spjälsängen, han vaknar vid sex-sju någon gång och jollrar lite, gå ner och ge honom mat.
    Går sen upp med honom till sjusovaren pappa och lägger honom där, då somnar vi alla om.
    SÅ nu har han sovit 15-16-timmar med 2 matpauser....

• Karlskronamammut

laddar han för midsommar firande kanske?

• Karlskronamammut

Åh pusselbiten, va tradigt, du hade kunnat få va med oss, men jag såg att det var en bit för dig att åka..

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3