Inlägg från: ClineE |Visa alla inlägg
  • ClineE

Bebis i Blekinge 3

Stumpan, Grattis!!! Vart kommer ni flytta då? Vad skönt med första vån. är det uteplats ocksådå?

• ClineE

hehe, lovely att flytta 200m. det har vi också gjort en gång... Har aldrig packat så kasst... ska ju bara den lilla korta biten.... Rekomenera Maxis 15kr påsar, de för självscanning, de är super...... jag har fått snille på dem nu!

• ClineE

alltså.... stavningskurs efterlyses.... jag skriver verkligen som en stor KRATTA::::::  men vad gör man inte för att ni ska få fundera på vad jag skriver och menar... lite måste man ju arbeta framför datorn....

• ClineE

evaeng, tror inte sommarviken böjrat än mer än de som varit där tidgare och de som går brevid.....och det finns alltid gamla uvar kvar

• ClineE

Jag har både färgat mig under graviditet och amning... Men jag tappade allmänt mkt. hår under amningen...men inpackningar så blir det bra... och såklart gjorde jag det hos frissan!!!!

Men då går hon som usk. .... och då blir de lite styrda från de "vana uvarna..." De är duktiga där så tänk inte på det....     Hoppas inte Susanne(usk) har semester då jag kommer.... för jag vill gärna att hon jobbar... har jobbat med henne tidigare....

• ClineE

Men basilkate har du dissat det???? Tänkte på det är väl bara att ta basilika(torkad kryddform) och hälla det i tesil...eller? för jag har aldrig sett det i teform..kan inte tänka mig att det är ngn. storsäljare...

Jaha då kanske man ska satsa på det schampoot då... har ett rosa därifrån från Loreal. som är jättebra.... men jag köpte mitt på bellbox i trollhättan.

Jag har hört om de tabl. ska vara bra, själv kör jag med Vitamineral kvinna och har gjort sen jag blev gravid. Hade mittval innan men den innehåller kalcium och järn så de tar ut varandra... och jag dricker så mkt. mjölk att jag knappast behöver den kalcium biten....

• ClineE

men jag sattes igång i v. 37 totalt omogen.. och det gick super... Det är risk att gå över tiden också... sätt hårt mot hårt. det gjorde jag och då sa de att igånsättning var ett bättre alt.....Så känner du att det är olidligt så berätta det för dem....

• ClineE

satt med luren i örat och pratade samtidgt....innan... De pratade om riskerna vid igångsättning men man får väga för och emot... och ifrågasätta ibland. Själv hade jag nog inte klarat en vecka över tiden..... jag hade säkert blivit totalt knäpp.....

Men färdknäppen är väl ett känt knep... Det är ju säkert så moget så det fungerar bra!!! 

• ClineE

De gjorde ingen sådan handpåläggning el. vad det kallas för... har hört talas om det men vet inte riktigt vad det innebär... Har ngn. koll på det.... men det är typ vid gyn undersökning så grejade runt lite vilket kan starta det hela.....

• ClineE

Bulls shit, vad var det för hemsk bm.......

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3