Inlägg från: ClineE |Visa alla inlägg
  • ClineE

Bebis i Blekinge 3

Jag e med och håller tummen för det.....Cool

• ClineE

Massor av Grattis till er lilla Ebba!!
    Hälsa henne med massor kramar!Cool

• ClineE

Hade citron med mig.. det blev lite bättre... Hörde att de i j-ö, tror jag det var fick en jätte konc. sockerlsn. som de fick tillsätta citron i och sedan fick de restrerande vtn. som det var och skölja med efter... tycker jag lät mkt. bättre...allt blandar sig ju ändå i magen....

• ClineE

Skönt att höra att det är fler än jag som tar det övrestrecket på Sf kurvan.... Jag låg först över mitten sen gick det spikrakt upp... och nu ligger jag nästan över det övre...hmmm, ska dit imorg igen, spännande! undra vad jag hamnat då?

• ClineE

Jag har bakat syltkakor på potatismjöl, det gick jättebra, är ju samma typ av deg väl....

• ClineE

Hoppas hoppas på att eva är på fölossnigen....

Idag har jag varit hos bm... inte så jätte kul är lite deppig för filuern har vänt sig i säte...och det är väl sent... ska på återbesök på tis. och ligger den fortf. i säte så blir det ev. vändning på ons....hade hoppats på att en låg som den skulle men A. gjorde exakt likadant..han hade dock vänt sig rätt tills återbesk. så jag hoppas på det denna ggn. också!

• ClineE

Grattis alla ni som fått era små!!!! Härligt!!!!

• ClineE

Nä, tack och lov får jag säga... för jag känner mig stor som ett hus.... men den har vänt sig fel... phu.. kanske ska vändas i v. hoppas den gör det själv... LIVRÄDD för kjejsarsnitt.....

• ClineE

Har hört att det ska finnas ngn. bra på Stadium... men har inte kollat själv....

• ClineE

Ja det är vad jag har hört... och vet att det var ngn. som hade den i sitt galleri...men vem det var... det vet i fåglarna.. Men hörde att det var bra pris och innehåll på den.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3