Inlägg från: Stumpan82 |Visa alla inlägg
  • Stumpan82

Bebis i Blekinge 3

evaeng hoppas att bebisen tittar ut innan helgen är slut, du får lägga in en vräkning till bebisen.. Jag ska ialalfall skicka ut vräkningen tidigt...

Eio låter mysigt med grillning..

Hos oss blir det att ta en tripp upp på vinden och börja rensa grejer, vi har sagt att det är bättre att vi börjar nu innan man blir för stor och oytymplig Sen har vi som eio inte många fria veckor hemma i sommar. Veckan efter midsommar ska vi bort jag till mamma i sthlm och sambon till sin mamma i Västerbotten.Vecka efter det kommer sambons syster hit och då ska hon och jag till Ullared och shoppa och sen är det tre veckor hemma och sen blir det stlm igen två veckor och sen ska vi flytta och få iordning innan bebisen kommer...

//Stumpan 26+2
  • Stumpan82

God morgon på er!

Hur är det med alla?

Kanske har det blivit någon bebis i helgen???

• Stumpan82

småtokig Det är jätte jobbigt att vara trött..Men tänk lite positivt...Man vet ju varför man är trött och då gör det ingenting för det är ju bebben som tar all energi ur en

• Stumpan82

småtokig det tips köp mitt val kvinna och testa omd et fattas lite vitaminer i kroppen

• Stumpan82

Stoltmamma jag är en 168, men jag kan säga så här att för närmare 3 årsen vägde jag 90kilo så detta är ingenting

• Stumpan82

Stoltmamma japp gick ner det för två årsen hade nog bara 2kilos övervikt när jag blev gravid.Ska prata med bm nästa måndag.Börjar få ångest att jag gått upp. vet ej hur mycket eftersom att jag inte klarar av att se siffrorna på vågen...Men har iochförrsig väldigt lätt att gå upp i vikt äter inte heller myckt onyttig mat kanske äter skräpmat mx två ggr i månaden och godis en gång i veckan

• Stumpan82

Mormorvädervax inte kul att vara utan internet så länge..Ja det ska bli kul att flytta fast det bara är 200 meter men nu ska vi inreda lägenheten precis som vi vill ha den....
    Så du har också en vildig i magen,

• Stumpan82

mormorvädervax det är lugnt i magen när min sambo också ska känna..men när jag lägger handen på magen så kommer det riktiga sparkar

• Stumpan82

God morgon!

Våran bebis har minsann lärt sig sparka hårt igår/natt så sparkade h*n riktigt hårt,Tror att det var en fot/häl som var i centrum samma gällde i morse.Nä nu blir det frukost och sen ska vi gå och titta lite i Brunnsparken i dag när det är nationaldagen, skulle vara mycket aktiviteter där idag. man kan ju iallafall gå dit och äta en glad i detta fina vädret

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3