Bebis i Blekinge 3
eio - ringkastning kanske? Sådan där plastkryss med pinnar som man kastar ringar på. Vi har ett sådant som vi kan ta med. Kanske ska ta några extra bollar också, de är ju inte alltid så bar på atts amsas de små liven...
eio - ringkastning kanske? Sådan där plastkryss med pinnar som man kastar ringar på. Vi har ett sådant som vi kan ta med. Kanske ska ta några extra bollar också, de är ju inte alltid så bar på atts amsas de små liven...
ClinE - lycka till imorgon. Liten kanske bara behöver en liten knuff för att komma runt?
Vad är det för ålder på barnen förresten? Min son är tjugo månader, är det någon som har ett barn i samma ålder?
Oh så bra, min son gillar äldre kvinnor... Speciellt om de inte slår honom...
Stumpan - Äh, trams, det är väl inte värre än föräldragrupperna på mvc? Ska vi släpa dit dig?
Innerst inne är vi fega allihop. Men nyfikna. Så därför ska vi minsann gå!
mira - Samuel är nöjd bara han slipper få stryk. Han går inte på dagis än, och alla hans jämnåriga kompisar har tydligen blivit helt förvildade sedan de började De rycker av Samuel mössan, slår honom i ansiktet och tar varenda leksak han försöker leka med. Och stackars Samuel skulle aldrig få för siga att slå tillbaka eller bråka om sakerna.
Ja, det är nog lättare att ta med eget. Vi tänkte nog dricka något kallt, det skulle ju annars vara om några delar på en termos kaffe t ex.
Stumpan . bra att du kommer! Och det räcker nog med fika nu...
Näe, nu har jag stått här i värmen och bakat vaniljdrömmar, nu ska ni banne mig äta upp dem också!
Fast jag tar gärna med mig någon egen macka, och något till sonen som inte bara består av fett och socker. Men om någon vill bjuda på en god bulle eller kaka är jag inte den som säger nej!