Bebis i Blekinge 3
MormorVädervax - Äh, erkänn, de kommer vara slut på lördag... Här har nivån i kaburken sjunkit drastiskt....
MormorVädervax - Äh, erkänn, de kommer vara slut på lördag... Här har nivån i kaburken sjunkit drastiskt....
Stumpan - Hängde inte riktig med - klart man ska äta! Allt man kommer över ska man äta, hävdar min kropp just nu....
Stumpan - Det låter lite sundare förstås. Hoppas att jag också kommer till den punkten någon gång. Men just nu har jag stora problem med att övertyga mig själv om att morot är ett utmärkt substitut för choklad. Ända sedan jag blev gravid tycker jag att färska råa grönskaer smakar en kombination av jord och ruttet. Hu!
Någon här som har en ergo? Funderar på att beställa en, men jag har ingen aning om de är så bra som okända människor påstår. Och jag har aldrig ens sett en live...
mira - jobbar du också på radion? Är Ylle nöjd med sin ergo då?
evaeng - Åh, Jonathan är ju hur söt som helst!
Jonah - Ja, då kommer jag nu då Och sedan funderar jag på att bege mig till eios hemtrakter - för visst ligger Färskesjön där?
Funderar på om det är ansvarsfullt av en gravid kvinna med riska att föda för tidigt att ta sin tjugomånaders son och köra ut i skogen. Men det är för kallt för att bada i havet tror jag. Fler som ska bada idag?
eio - Rödebybadet! Vias sig i baddräkt offentligt menar du?! Bland en massa av mina gamla elever....Hu!
Näe, jag fördrar en liten strandkant där sonen får plaska. Vet inte ens vad de har för bassänger på Rödebybadet, har de något för riktigt små knattar?
Jonah - äh, då är det ju inte lönt att jag kommer - du är ju inte hemma! Annars skulle jag hemskt gärna ta tillfället i akt och prova en ergo, så jag kanske får kika på den en annan gång?
Jonah - Va, är jag inte bjuden på dop !
Kan kanske titta förbi i veckan, jag tänkte jag skulle få iväg en beställning så snart som möjligt så jag kan använda den till sonen också. Var har du köpt din?