Bebis i Blekinge 3
Massor grattis till Vera och jordgubben
Annione: Hur mår du? Hoppas verkligen din bebis vill komma ut snart..
Vad hittar ni andra på nu?
Massor grattis till Vera och jordgubben
Annione: Hur mår du? Hoppas verkligen din bebis vill komma ut snart..
Vad hittar ni andra på nu?
Annione: oki vad bra att du och bebben mår bra. Skönt att du troligtvis blir igångsatt på måndag.
lönnemåla: jo det hade varit trevligt att komma på fika träff Men vilken dag, har ganska mycket nästa vecka, ända veckan sambon är ledig på hela sommaren....
Nä nu ska jag sova, i morgon ska jag jobba, usch vill inte alls, men måste gå dit i alla fall. Jag kan ju alltid gå hem och de hittar någon annan som kan hoppa in... Har börjat få så fruktansvärt ont i min ena ljumske och ner i benet, ajaaj, någon annan som har haft samma problem?
Godmorgon
Elothiel: oki, inget skönt det alls
Godmorgon...
Oj vad bebisar som har kommit nu
MASSOR MED GRASTTIS TILL ER!
eio: oj då det var ju inget bra, fast kanske ganska skönt och slippa bära på en tunga magen..*håller tummen*
Här har det varit fullt upp hela helgen, i lördags jobbade jag, hem byta om sen på grillfest, hade jätte roligt
I söndags i väg ganska tidigt för vi skulle ringa till mexico min sambo pratar flytande spanska och han (jonas) som är försvunnen i (bräkne-hoby) har tjej där nere, men hon hade inte hört något alls. Vi var ute i skogen och gick i 3 timmar, jätte skönt var det faktist men hittade inte det vi ville. Sen i går när jag kom hem var jag super trött.
Idag ska vi nog till karlskrona en sväng, sambon är ju ledig denna veckan
Vad ska ni andra hitta på?
Vera: så söt han är
eio: Jo massor med söta pyjamasar
ska åka till stan en sväng nu
Jag tycker med mineralvatten hjälper jätte bra mot halsbrännan och sura uppstötningar
Just hem kommen från karlskrona, sen va vi en sväng och hälsade på mina kusiner, 3,5 åringen pratar på hela tiden man får inte en syl i vädret
kaiija: Vad skönt att det bara är 6 dagar kvar Den kan ju titta ut innan med ju
Blekingetösen: Jag brukar köpa citron, smaksatt
bebisen lever loppan i magen nu, och har gjort hela dagen, kanske man får sova inatt då
ny magbild.... fast jag tycker inte den har växt något på ett tag....Men SF-måttet är bra
Blekingetösen: man tackar
Godmorgon..
lönnemåla: jag ska kolla upp vad jag har inplanerat, fika träffar är alltid skojjigt
Här var det ganska dött idag....
Vad hittar ni på för roligt?