Inlägg från: Bibabba |Visa alla inlägg
  • Bibabba

Bebis i Blekinge 3

Tate o Annione: Jag har en händig man, ni kanske kan hyra in honom... Vi har byggt i princip hela vårt hus själva.

Blomkrukor finns på Blekingeplantan, Cheapy, Hjem o fix och kanske även på Leksakshuset.
    Barnkläder o lakan o annat finns på Baby second hand tror jag, annars borde det väl gå lätt att sy?

• Bibabba

Annione: Åhlens då? eller home company, fast det går nog bort om du ville ha billiga.....
    Vad är det för skillnad på IKEA´s mått och de du vill ha? Antar att de är mindre, för annars kunde du ju bara vika in lite extra under.
    Jag är impad över att du ens orkar åka till IKEA, och har full förståelse för att du inte vill tillverka bebisprylar.

• Bibabba

Tate: Hemskt roligt förslag, men vi skiver inte så mkt som behöver korrekturläsas. Alternativ två är att din man kommer hit o hjälper oss att bygga garage, eller spacklar på övervåningen för då kan han ju lära sig ett o annat... Fast då kanske han inte hinner med ert kök alls....
    Om du är bra på något kan vi kanske byta dina tjänster mot min makes? vad har du för talanger förutom att skriva roliga krönikor som får mig att ligga dubbelvikt av skratt?

• Bibabba

Mormor: jag ska nog till IKEA nästa söndag, kan ha ögonen öppna.

• Bibabba

Tate: Här lider vi tyvärr ingen brist på brädhållande kilon, jag var inte lättviktare före graviditeten, och jag antar att det lär öka lite, även om min BM rekommenderade en viktökning på o-8 kg.
    Kunde behövet lite psykologisk konsultation i morse, när jag vekligen inte ville gå ur sängen pga att jag sovit jättedåligt - ont lite varstans i bäcken höft rygg regionen.
    Tycker värmen är skön, men det är å andra sidan fasligt jobbit att inte ha semester....

• Bibabba

Annione: tack för hjälpen med kulfyllningen, hoppas du njuter av din semester

• Bibabba

Tate: Om du kan kissa åt andra oxå när du ändå springer 4 ggr/timme så kan du få rädda min skönhetssömn..... Den är värd mååånga timmar bygghjälp hos er ;)

• Bibabba

go kväll på er
    Här har det jobbats hela dagen och när jag väl kommit hem o fått i mig lite mat fick jag halsbränna. Intalade mig att glass skulle hjälpa, men inte så nu knaprar jag Novalucol.

Annione: så du menar att sambon tycker det är ok om bebisen kommer innan fotbollsVM är slut? Jag trode han ville att den skulle hålla sig inne tills dess???

• Bibabba

det där med att lägga till ikon var jag ju sisådär bra på - någon som kan förklara hur man gör?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3