Inlägg från: Bibabba |Visa alla inlägg
  • Bibabba

Bebis i Blekinge 3

nästa problem med hans sjuka familj är att de inte äter frukost som vanligt folk, utan äter brunch vid 12-tiden typ. Så då kan jag ju ha hunnit hemifrån innan dess.....

• Bibabba

dessutom är de dyra i drift eftersom de äter tokmycke. Man måste alltid åka o handla när de vatt här, för all frukostmat tar slut

• Bibabba

Stumpan: vet inte du att affärena i blekinge inte har öppet på söndagar? Elle har de börjat med det i metropolen Ronneby?

• Bibabba

Tvärtom: nä de tar inte med sig nåt.
    Annione: hur har du tänkt att jag ska locka ut den? erbjuda den glass eller? sjunga för den kanske?

• Bibabba

IKEA har förstås öppet på söndagar, och det missade jag ju förra helgen....

• Bibabba

Amiralen här har öppet, men Lindex har ju inga mammakläder som passar min smak och storlek

• Bibabba

stumpan; ingen dum idé faktisk. ska fundera seriöst på det.

• Bibabba

Annione: IKEA har ju gott om sängar om det skulle bli akut, ska jag be min granne som är barnmorska följa med oxå?

• Bibabba

Annione: det låter mkt lockande, ska skicka ett SMS till Mathias o se vad han har fö åsikt i frågan - om det nu spelar någon roll med tanke på det som hänt idag, nåt roligt måste väl jag få ha?

• Bibabba

messade maken, han skulle visst ringa om en stund. Ska samla ihop till lite tårar kanske?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3