Bebis i Blekinge 3
nästa problem med hans sjuka familj är att de inte äter frukost som vanligt folk, utan äter brunch vid 12-tiden typ. Så då kan jag ju ha hunnit hemifrån innan dess.....
nästa problem med hans sjuka familj är att de inte äter frukost som vanligt folk, utan äter brunch vid 12-tiden typ. Så då kan jag ju ha hunnit hemifrån innan dess.....
dessutom är de dyra i drift eftersom de äter tokmycke. Man måste alltid åka o handla när de vatt här, för all frukostmat tar slut
Stumpan: vet inte du att affärena i blekinge inte har öppet på söndagar? Elle har de börjat med det i metropolen Ronneby?
Tvärtom: nä de tar inte med sig nåt.
Annione: hur har du tänkt att jag ska locka ut den? erbjuda den glass eller? sjunga för den kanske?
IKEA har förstås öppet på söndagar, och det missade jag ju förra helgen....
Amiralen här har öppet, men Lindex har ju inga mammakläder som passar min smak och storlek
stumpan; ingen dum idé faktisk. ska fundera seriöst på det.
Annione: IKEA har ju gott om sängar om det skulle bli akut, ska jag be min granne som är barnmorska följa med oxå?
Annione: det låter mkt lockande, ska skicka ett SMS till Mathias o se vad han har fö åsikt i frågan - om det nu spelar någon roll med tanke på det som hänt idag, nåt roligt måste väl jag få ha?
messade maken, han skulle visst ringa om en stund. Ska samla ihop till lite tårar kanske?