Inlägg från: Stumpan82 |Visa alla inlägg
  • Stumpan82

Bebis i Blekinge 3

eio men jag skulle inte vilja göra om glukosbelsatningen eftersom att jag blev svimfärdig och helt konstigt i bollen..men det kunde ha att göra med värmen också sa dom...

• Stumpan82

småtokig inte alla som reagerar så, jag tyckte till och med att saften man ska dricka var god....

• Stumpan82

clineE okej jag våran vovven älskar att bada...men har inte hittat något ställe som han kan bada på, men vi får ta en vanlig badplats så att han vår svala sig...han har inte varit ute sedan kl 9 idag för nu ligger han bara och sover

• Stumpan82

mormor du ska se att det går bra imorgon, och det du ska dricka är inte alls äckligt utan det smakar som citron saft

• Stumpan82

mormor okej ha det trevligt, vi har nyss kommit hem från en promenad, så nu blir det soffan och vindruvor och vila höfterna som värker som bara den just nu

• Stumpan82

småtokigt men du ska veta att glukosbelastningen är inte så illa och farlig som alla låter...saften man dricker tyckte jag var god

• Stumpan82

småtokig jag brukar inte heller klara mig utan frukost men på något konstigt sätt gjorde jag det ändå

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3