Inlägg från: Stumpan82 |Visa alla inlägg
  • Stumpan82

Bebis i Blekinge 3

jordgubbe06 nja sådär gick det att rädda inget på hårddisken gick att rädda men som tur är är det bara magbilderna och ett 80 årskalas som är borta och lite kort på vovven men det går att fixa sig till. Men jag kan lova att det blir en helt ny hårddisk efter detta krasch...

mira nä som jag skrev till jordgubbe så gick inget att rädda, varför vet vi inte och varför datorn krahade vet vi inte heller

• Stumpan82

mormor vi hade hårddiskarna i två delar med det hjälpte inte ens det...gick inte ens att återskap senaste som man kan göra med xp med men nu funkar det och det blir en helt ny hård disk

• Stumpan82

Zillah okej,

Mormor: Här blir det att ta det lugnt ska gå och fika med Fönebönan

eio Det är ju inte illa att få äta mycket glass nu när det är så himla varmt

Igår lekte vi faktiskt med bebisen i magen den sparkade ut en fot och vi tryckte lätt på foten på magen och så fick vi hårda kickar tillbaka

• Stumpan82

Mormor ja det ska bli skönt...tur att det inte är så himla soligt ute idag..

jordgubbe06 vart på ekenäs hittar man badplatsen vi har bara sett skylten och parkeringen..????

• Stumpan82

eio kanske inte blir så stor...min mage kändes helt borta i lördags...alla hade stor magar och jag en liten men bara jag kom hem så visade sig magen igen

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3