• MissFreckles

Vart köper jag en Knorr nizza?

Tjena brudar!

Vart kan jag köpa en Knorr barnvagn? Har hittat ngt som heter www.babystugan.se och de är billiga, men vill även hitta fler ställen. Vill helst inte beställa från tyskland då jag tycker att det verkar krångligt.

Vad är era erfarenheter av denna vagn och ställen som ni handlat den på?

• Svar på tråden Vart köper jag en Knorr nizza?
  • shortbabe

Ursäkta om jag lånar tråden lite...

Jag tänkte ta och beställa en vagn idag, och har nu fått värsta beslutsångesten. Kan inte bestämma mig...
    Jag tror jag står och väger mellan Lifestyle och Navy sand. Är det nån som har någon av dom? Eller bara har en liten åsikt att komma med vore jag jättetacksam. Vad som helst som kan få beslutet att bli lite lättare, sambon som tycker ALLA vagnar är SÅ fina, är inte mkt stöd, tyvärr

www.monana-baby.de/sweden2.htm

• looser

Storsäljaren Knorr Nizza från Libro Kids i Göteborg, byter namn till Cango Nizza i samband med årsmodell byte 2006 ? detta för att inte förväxlas med matvarumärket Knorr.

• MissFreckles

Kan någon rätta mig nu eller har jag rätt?

Knorr Nizza och Knorr Cango är INTE samma vagn! Knorr Nizza är det tyska orginalet och Cang nizza är den försvenskade versionen. Så har jag fått höra och vagnarna är ju inte ens lika.

Har jag fel?

• Karin och Pyret

Detta svaret fick jag när jag mailade babystugan och frågade, inte solklart det heller tyvärr.

"Cango Nizza är inte samma vagn som Knorr Nizza.
    De är nästintill likadana men det är olika tillverkare på dem.
    Knorr Nizza är Orginalet som funnits flera år runt om i Europa medan Cango är en helt ny variant som kommit ut i år från den f.d. svenska importören av Knorr. Lite invecklat det där..."

• Harlots House

Nu har vi köpt en Nizzan Cango Den röda- den är så fin! Och billigt är edt om man jämför med andra bra vagnar. Vi handlade vår i en vanlig barnvagnsaffär och fick den lika billigt som på nätet!

We caught the tread of dancing feet,We loitered down the moonlit street....
  • Harlots House

Knorrs vagnar är inte lika säkra enligt vad han sade till oss i butiken. Bla har handtaget på mjukliften lossnat i någon vagn.

• Hannah76

Fat en sak som gör mig fundersam är om nizzan cango är lika bra som knorr nizza? Tänker på testet i råd o rön.. Det kan ju inte gälla när det är ny tillverkare. Hoppas de tar med cango i ett test snart.

• Harlots House

Här är vagnen! Cango har en förbättrad mjuklift och när vi kollade och jämförde så var Cango mycket smidigare. Vet inte exakt hur man har förbättrat den, men försäljaren rekommenderade Cango framför fler av de dyrare vagnarna.
  • Tesan81

Åh såg bara rubriken på tråden och kom in för att kika lite Här har ni min vagn: Vagnen 001.jpg

klicka på bilden för att få den större

speak no evil
Svar på tråden Vart köper jag en Knorr nizza?