starta eget
Jag är jättesugen på att starta eget...men vet inte riktigt vad...har en massa funderingar...
MEn är det inte krångligt att starta eget? en massa pappersjobb och sedan massor att hålla reda på?
Jag är jättesugen på att starta eget...men vet inte riktigt vad...har en massa funderingar...
MEn är det inte krångligt att starta eget? en massa pappersjobb och sedan massor att hålla reda på?
haha...precis...realistisk måste man vara...inte som min första tanke, starta ett telefonbolag och krossa telia...
Men det vore kul med nåt som går runt i alla fall...som hobby håller jag på med pärlbroderi, och det är riktigt kul...
Tror dock inte man kan starta en affär med det, skulle nog inte funka...
Men jag skulle jättegärna vilja ha en egen affät av något slag...
Tror säkert man kan få hjälp av någon i början, egentligen behöver man kanske bara ringa runt lite...om man har någon bra idé och så...
studerar jag också...men funderar på att starta eget då jag har jobb också...som Elfan gjort.
Det är ju många fördelar med att starta försiktigt och samtidigt ha jobb..
sirlig - tack för tipsen...
Visserligen tänker jag inte starta förrän jag pluggat klart, om 2 år...men då har jag ju tid på mig att slipa på någon idé och ta reda på allt man behöver i god tid...