Jäkla rullator
brevduvan..ja precis min mening....vet inte om du missuppfattde mitt svar till tina g?
brevduvan..ja precis min mening....vet inte om du missuppfattde mitt svar till tina g?
ingen fara... ![]()
elias...japp denna dissk är urdum...men ngr såna trådar ska ju oxå finnas..så vi har ngt att gnabbas om..vi är ju trots allt kärringar..å kärringar älskar att dissk å älta... ![]()
jag tror det finns en stor anledning till att de INTE flyttar sig från rullatotorn..det är den som bär de..det är deras enda lilla trygghet när de är ute å åker..å att gå ngr steg från rullatorn å även fälla ihop den är nog inte det lättaste...
mamma till moa..du måste ju skoja??..du tycker fullt ut att de som använder rullator..å många kan inte ens gå utan den ska fälla ihop den??...
mammatillmoa..denna person du har i vagnen kan ju sitta i ditt knä kanske??
mammatillmoa...ingen barmhärtighet för de äldre från din sida hör jag...
what goes around comes around...
mammatillmoa...så du ser alltså vilka som är kapabla till vad??..va bra!
har ni hört ordspråket: som man bäddar får man ligga?..smurfpinglan å mammtillmoa..ni kanske skulle tänka över det...
mamatillmoa..du förstog tydligen inte ..ja ja..
smurfpinglan...
klart man säger ifrån precis som jag säger ifrån när det gäller andra vuxna, eller yngre personer som beter sig illa gentemot mig...men det är inget jag bär på restean av dan eller veckan utan jag skakar av mig det relativt snabbt...men nu är vi iofs väldigt ot...det var ang rullatorer på buss det handlade om och där står jag fast...alla har lika stor rätt att åka buss,vare sig man har barnvagn eller rullator...det finns gott om mammaor m barnvagnar som beter sig illa...ingen är perfekt...
vad gör du om en gamlings står å gapar å skriker som du skriver?gapar du tbx??
smurfpinglan..ok...hänger iofs inte med vitsen till just denna dissk men men..