• Kajsan

Tröttnat hårt på Billy!

Är det fler än jag som har tröttnat på IKEAs Billybokhylla?
    Känns det inte lite 90 tal på nåt sätt?
    Jag är verkligen ingen modeslav, men det känns som om man gjort Billy nu liksom...

Vi köpte en sektion med hörnbokhylla, 2 vanliga,avslutshylla och vitrin förra sommaren.Typ denna:www.ikea.se/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&storeId=2&productId=16172&langId=-11&parentCats=10104*10173*10514
    Bok blev det, eftersom det passade bäst här...Ek hade visserligen vart snyggare.
    Det är ju himla praktiskt, eftersom man får plats med alla böcker, CD skivor,skålar etc
    men nu tycker jag att det är så TRIST!!

Jag skulle vilja ta bort allt och stoppa in något lågt långt skåp utefter väggen.
    Som man kan ha förvaring i, och ställa saker uppepå.
    Snyggt ska det vara också!
    Någon som vet vad jag är ute efter? Och vart man kan hittad det?

• Svar på tråden Tröttnat hårt på Billy!
  • Nallemajatjejen

länken funkade ju inget vidare Men vi har billy i ek och trivs jättebra. tydker inte alls att det känns omodernt.... Vi har två vitrinskåp och två med skåp nertill. tycker det är jätesnyggt hörnhyllorna är fina med men tyvärr så funkar inte det här....

• Sofie75

Nej, jag sätter mig emot.
    Slår ett hårt slag för gamla Billy. Fungerar i vått och torrt.
    Vi hade en i vardagsrummet förut. (sålde pga flytt, fick inte plats lägre) och har en i dotterns rum. Slukar hur mycket som helst i barnrummet.
    Skulle helt klart kunna tänka mig den igen i VR.

• Hera

Stackars Billy - nej, är det något som förtjänar hårda ord så är det bokhyllan Ivar... Hur många har inte köpt den som första bokhylla? Själv tyckte jag det var jättefint att lasera hyllplanen själv i en fin knallblå färg. Eländet står numer inne i en klädkammare och skäms!
    Får väl erkänna att jag också har Billy...

• Kajsan

Hera

Jaaa, min sambo hade en grönmålad IVAR i sin förra lägenhet.
    Den delades med yxa i små små delar och fick inte flytta med hit

• delphy

Har själv Billy i gäst/ datarummet. Tycker den är praktisk och inte sååå ful. Synd bara att IKEA har slutat med den mellanbruna färgen för nu kan jag ju inte bygga ut min

Kajsan!

IKEAS Magiker?
    Min bror har den och jag tycker den är hur fin som helst!

• Wisteria

neeej, Billy som är så fin! Vi har precis bestämt oss för att köpa en sån, i ek.

Men det är ju tur att smaken är som baken

Svar på tråden Tröttnat hårt på Billy!