-
-
www.nyfikenvital.org/
Gör så istället då
..
Sedan så är det en liten tolkningsfråga
om att det ökar fertiliteten
..
Man får en ökad sexlust, det är ju bevisat med RR. Får man den så har man också mer sex
, så då ökar även chanserna till en graviditet
..
*Hormonella problem hos kvinnor
Rosenrot gavs till 40 kvinnor med utebliven menstruation (amenorré) och oförmåga att bli gravida. Efter 14 dagars intag återfick 25 av de 40 kvinnorna normal menstruation. Efter ytterligare några månaders intag blev 11 av de 40 kvinnorna gravida.
Det finns flera rapporter i litteraturen som visar att intag av Rosenrot bidrar till möjligheten att bli gravid (att koncipiera). Några få månaders behandling med Rosenrot har lett till normal graviditet (Eagon P och Herbagram N, 2002).*
Men jag VET vart du vill komma med ditt inlägg. Å, jag håller med dig. RR ökar inte fertiliteten med däremot sexlusten. Det är en stor skillnad.. -
-
TS,, varför skulle jag inte få skriva positiva saker om RR??
Jag har bara positiva saker att skriva om RR, då jag själv testat detta å äter den än
..
Nu inte i fertilites syfte, utan för jag är märkbart piggare
Jag orkar mycket mer än jag gjorde tidigare samt att jag fått ett bättre minne
...
Jag skriver inte nånstans att det ökar fertiliteten utan att man blir piggare & att man orkar mer. I dom trådarna nämner jag även andra som har fått en intensivare orgasm av att äta RR, (kan jag intyga jag med
)...
Jag skriver att det är en tolknings fråga detta med att folk tror att RR ökar fertiliteten. På ett sätt gör den det, då kvinnan känner sig piggare, orkar mer, intensivare orgasmer, mm...
Av piggheten så kan kvinnan "ev" orka att ha mer sex
så där av ökar "risken" för en graviditet..
Förstår du vart jag vill komma TS
-
bluemountin,,hur länge käkade du RR?