• adrenalin

p-dator - var köpa?

Jag har suttit å googlat men finner inte vart man kan köpa persona p-dator?
    teststickor kan man köpa på apoteket, men var köper man datorn?

Nån som har en sån, erfarenheter?

Varför använder ni den?

Jag vill inte äta hormoner eller stoppa in främmande saker i mig (och då menar jag spiral eller liknande )

• Svar på tråden p-dator - var köpa?
  • adrenalin

yes härligt!
    jag tycker det verkar jättebra. å sen när man vill ha barn så kan man ju använda den till sin fördel

Jag känner min kropp ganska bra men känner ändå att ja vill ha nånting som säger att det är okej

• Felicia6

Jo, jag känner oxå så.. Att det är perfekt att motverka att bli med barn nu, och vill man ha barn sen igen, så vänder man på allt så man får det till sin fördel i stället
    Och i kombination med att man slipper allt hormon och skit så är det perfekt

060812 blir jag fru till världens underbaraste!
  • Cilota

Bara man är beredd på att bli med barn ändå. Persona är väl inte helt säker va?

'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan
  • Felicia6

Cilota, 6 av 100 blir med barn.. så det blir 94% säkerhet
    Det är rätt bra ändå

• mala78

köp stickorna där också, mycket billigare än på apoteket. du måste ha mellan 23-35 dagars cykel för att använda den.

• mala78

jag tänker på att om man ätit p-piller kan man få vänta ett tag innan cykeln stabiliserat sig.

• Cilota
    Felicia6 skrev 2006-06-05 23:49:23 följande:
    Cilota, 6 av 100 blir med barn.. så det blir 94% säkerhet Det är rätt bra ändå 060812 blir jag fru till världens underbaraste!
    Har man en kille med superspermier får man nog räkna med att bli med barn för de lever längre än de "röda dagarna"

Så länge man är beredd på att det faktist kan bli barn så är det ju ett bra P-medel
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan
  • Felicia6

Cilota, dom är nog inräknade i dom 6personerna

Men jag tycker ändå att 94% är rätt bra, med tanke på att dom övriga p-medlen har mellan 96-98% säkerhet.. så det är inte så stor skillnad

• Belana

Är också nyfiken!!! Ni som har det, funkar det bra?

(Spiral är ju hopplöst, vilka niagaramensar, det går ju inte lämna lägenheten utam blodspår efter sig... Och så varierar det mellan 23 dgr som normalt ända upp till 30 dgr - är det för att det blev befruktning? Suck. Och vill inte äta hormoner.)

Svar på tråden p-dator - var köpa?