• Hazze

    Battlefield 2

    Tjenare alla!
    Finns det några pappor här som lirar mycket Battlefield? Och lirar ni isåfall i några klaner?

  • Svar på tråden Battlefield 2
  • Fred

    kör en hel del i publika servrar tex. bredbandsbolaget osv..

    nu var det några veckor sedan..jk"#¤ifej#% Oblivion.

  • davidian

    ibland så. men det tar för mycket tid. och det gör att man garanterat hamnar på minuskonto

  • Grodmannen

    Japp bf2 blir det en del.
    Jag är med i en clan som heter =BF30= Bravo Foxtrot.

  • KungDavid

    Jag försöker spela.. Men det har inte blivit så mycket på sistone. Jag brukar köra på svenska servrarna bredbandsbolaget typ. Ingen klan....

  • Hasse

    Hej

    Passar på att lira lite då tjejen kollar på någon sliskig tv show typ Dr Phil eller så.....mer avstressande att strida lite än glo på tv.

    Vad använder ni för att snabbt hitta vänner och ansluta till någon lämplig BF2 server?
    Jag har börjat använda Qtracker som jag nu tycker är suveränt. Kolla in www.qtracker.com

  • Hasse

    Jag upplever att Xfire laggar ned spelet lite.........får även en felsignal varje gång jag stänger av spelet.....men xfire gör jobbet också!

    Vad har ni för datorer? Funderar på att bygga nytt igen......

    Förra bygget:
    ? CPU Intel P4 / 3,0GHz 800MHz, HT-Enabled
    ? 865PE Neo2-PFS (MS-6728,version 2.0),
    ? Zalman 7000-AlCu + coreCenter 2.0.1.2
    ? 1536 MB DDR400, Cl2.5
    (Slot 2 +4 TwinMOS PC3200 2x512MB Dual Pack)
    (Slot 1+4 Kingston KVR400X64C25256 2x256MB)
    Dual channel enabled!
    ? Hercules 3D Prophet 9800 Pro 128MB (CAT 6.5+Dx9.0c)
    ? Antec sonata 380W, 1x120mm exhaust fan temp-adjusted speed. +80 mm papst exhaust fan
    ? CD-RW, LG 52x24x52x
    ? DVD-ROM x16, LG GDR8163B
    ? Maxtor 120G SATA
    ? XP-Home, SP2 + all updates

    3DMark03 = 5977
    3Dmark2001 =18179
    3DMark05 = 2738

  • TantGsgubbe

    Spelar sporadiskt .. för tillfället vet jag inte om jag vågar ge mig ut med tanke på att fläkten i min dators kraftagg tycker att världen är ganska pest och vill inte funka .. har gjort en fin tratt med en bordsfläkt i andra änden :)
    Funkar tills jag inhandlar ett nytt kragg

    kör på e P4/3.0G
    1G ram och ett x800gfx kort (256mram på det) funkar bra även på hög upplösning och det laggar bara till lite när jag laddar upp kartan så att säga

  • cruZZe

    Har från att spela på "elit" nivå i både BF och BF2 lagt allting på hyllan. Något med känslan i BF2 sabbade hela spelet. Det får vara hur snygga ragdolleffekter det vill, men känslan infinner sig inte. Har dock aldrig haft problem med lagg då jag är en inbiten spelare (Q1, Q2, Q3, BF/DC och BF2) och alltid håller mig uppgraderad.

    Dator!

    Processor - AMD 64x2 4800
    Ram - 2048@400mhz
    Ljud - SB live Audigy2
    Grafik - 2xGF 7800GTX
    HD - 2x 250GB S-ata @ 1400

    Spelade Quake i NSM och CQC (olika modar) och var ledande inom norden

    Spelade BF/DC med [OGR] och var ledande inom europa
    Spelade BF2 med [OGR] och allting sket sig på något vis.

    Det enda jag harvar nu är Track Mania Nations på skoj då och då.

Svar på tråden Battlefield 2