Bubblar från underlivet
Det händer att jag också bubblar lite ibland, inte ofta, men det händer... tror att det e normalt!
Det händer att jag också bubblar lite ibland, inte ofta, men det händer... tror att det e normalt!
ja, det kan hända! Och jag har inte fött några barn (ännu)!
jaha är det så det är.. har undrat vad det är.. har också fått så efter att jag födde barn nu tidigare i år. kan man göra nånting åt det?
Jag har märkt att jag fått små mus-fisar eller bubblor nu... Är gravid i v16. Jag antar att det är normalt. Hoppas din op lyckades!!
Ja fast inte kan man väl ha fått en bristning mellan slidan och tarmen och detta inte upptäckts?
Då skulle väl avföring komma upp i slidan och ge infektioner och smärta.
Själv brast jag utvändigt och ringmuskeln gick av, visst är det härligt att föda barn
det konstiga är att jag inte sprack något.. fast de fik klippa.. kan det bero på det?
för min del har jag upptäckt det nu senaste månaden.. men jag fick barn för nästan fem månader sen. måste nog prata med min BM. det är henne man vänder sig till eller?
Sista anonym:
Det är skillnad på vanliga muspruttar och fistelgångar, bli inte orolig nu! Om du fick barn för 5 mån sedan och har varit på efetrkontroll har jag otroligt svårt att tro att du skulle ha en bristning som inte läkt.
Trådstartaren: om man har en fistelgång har man inte mer problem än "muspruttar" eftersom min ringmuskel skadades så vet jag hur det är att fisa onkontrollerat
Jag blir lite orolig att vi skrämt upp någon
Helt normalt!
trådstartaren: hoppas din operation har lyckats, tänk vad det kan hända under en förlossning!
Ibland när man fiser inågon sittandes ställning så kan lite luft åka in i slidan ( alltså utifrån) denna luften kan sedan vid något olämpligt tillfälle komma ut. Luft från slidan har man ju ingen kontroll över, tarmen har man ju lite mer koll på trots en slapp ringmuskel. Precis som TS så visst blir man hämmad, inte är det som förr heller.
jag har beställt tid nu.. tycker det är bättre att kolla än att undra iaf. lite jobbigt är det ju ändå!