Svalis: Jo men det går att ha en kasse i ena handen och köra vagnen med andra OM man har en smidig vagn, teutonierna är smidigare än brioduon och man kan lasta rätt friskt i den varukorgen som är av tyg, har en delta och den har hållt nu i 4 år av matsläpning från affären, använder dock inte den vagnen mer man när jag använde den. Tycker den är bra mycket bättre än scootern jag kör nu. Mjölk å fil bär jag i en kass i handen allt annat stoppade jag under teutonian, och allt annat väger inte så mkt att den riskerar att gå isönder. Dessutom ska du kasnke tänka dig för hur mkt du lastar vagnen. Ju mer du lastar ju mer tyngd läger du på styret när du ska svänga och ju mer tyngd du lägger på styret ju mer påfrestar du "fjädringen" på vagnen.
Tänkte, så att du vet.
Och visst behöver man extra utrymme för bärhjälp ibland, men allvarligt, jag åker hem till skåne flera gånger om året själv med två barn med tåg, och jag klarar mig att ta mig själv till och från tåget med all last, barn, barnvagn och väskor och då är det packning till två barn och mig för minst två veckor varje gång, jag har en rygga och en stooor bag, men jag vågar inte lasta det på vagnen för jag e rädd att vagnen ska gå isönder, Det är mitt yngsta barns säkerhet jag tänker på när jag inte lastar i vagnen. Det är nämligen bara en barnvagn och inte något godståg jag har köpt.
Fråga er själva, köpte ni en vagn för att barnet skulle åka eller va det för att ni skulle kunna lasta så mkt som möjligt?
Lycka till och hoppas att era vagnar inte går isönder