Hur mycket är era killar borta?
Måste skriva av mig o höra hur ni andra har det....Det känns som jag JÄMT är själv med vår bebis som bara är 2 månader. Han spelar en massa golf o det tar ju givetvis en massa tid och han har långa dagar på jobbet är ofta borta ca 12 timmar per dag.
Hur mycket kan man kräva han ska vara hemma?? Känner mig så less, dessutom har jag inte min familj i samma stad heller vilket inte gör saken bättre. De dagar han går tidigare från jobbet är det för han ska spela golf aldrig för att komma hem...
Känns inte kul att tvinga han vara hemma heller för då är det precis som jag sa att ja har tvingat han och hur kul är det?
Men jag har ju inte ensam valt att skaffa barn...suck...
Dessutom vill han ta hand om sin brorsbarn ibland eftersom hon vart mycket hos oss tidigare av olika anledningar. Men det känner jag inte alls att jag vill nu!! Då får jag dåligt samvete för att jag inte vill att hon ska komma men han måste ju hinna vara med sitt eget barn och han är ju knappt det!
Nån mer som har det likadant???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-08 19:05:16:
Men hur mycket är "normalt" att ens kille spenderar tid på nån sport tex?? Svår fråga förstås....men för mig blir det väldigt jobbigt när han är borta så mycket eftersom han har så långa jobbdagar.