• vilda pappan

    Vad hade ni för bil??

    Jag hade en passat till att börja med en kombi 1,8t silver färg helt ny från fabrik jag var så stolt =) sen vars det en ford ka bodde i stan utan familj.. den var ok men ingen höjdare att åka långt med , billig som fan dock.. Sen köpte jag en Mazda mx 5 =) En cab.. faan vad gött.. hade den i två veckor sen backade en lastbil över den =( ... Men men... Lagade skiten körde en vinter Jippey.. sålde skiten och köpte en passat 1,8t kombi igen.. *S* vad har ni haft för bilar??

  • Svar på tråden Vad hade ni för bil??
  • Jeffa

    Min bil ryms nästan i din tank...
    Huvudsaken är ju egentligen att man trivs i sitt fordon! samtidigt vill man alltid ha nåt annat.... Konstigt...

  • vilda pappan

    Ja varför är det så?? Att man banne mig alltid vill ha ngt annat.. *S* ja ja,, nu drar jag till Spanien i två veckor =) .. ha det gott får se om jag hyr en bil därnere.. ;)

  • Jeffa

    Konstigt det där... Finns alltid nåt annat som vore häftigare... Räcker ibland med en annan färg... Man blev inte mognare än så...
    Ha så trevligt där nere!

  • vilda pappan

    aa Jeffa det bara är så ;)

    tack det skall vi försöka ha,,

  • tordaasen

    hej
    min fru sitter hele tiden her inne så får vel ta en titt her jag å :)
    så svaret på vilken bil vi kjørar..
    den vi har nå er en volvo xc90 stor bil men har 2barn och tredje på vei.

  • Jeffa

    Åsikt om XC90? Är du näjd? Är den nåt att ha, eller bör man satsa på något annat?

  • tordaasen

    tja. det var jo vår första nya bil "dyr" men jeg syns bilen er bra. det mest positive er jo man sitter høgt over trafikken å den er stor å komfertabel å sitte i.
    når det gjelder kvaliteten har inte jag hatt något å klage på men leser på nettet at andre har klaget på den bilen men vi er fornøyd, bra med 7 sits .. de bakre settene kan men felle ned så det blir god plass til jycken :)
    men mycket bensin tar den uff :)
    vil ni ha mer info eller bilder sæg ifrån

  • Jeffa

    Jo, jag hörde om kritiken på nätet... Annars brukar ju Volvo hålla hög kvalitet så jag är lite förvånad... Känns inte soma tt e skulle släppa en bil med så stora problem...

  • tordaasen

    nei
    vi har hvertfall ikke hatt noen prob med bilen "ennå" hehe

Svar på tråden Vad hade ni för bil??