• Anna19­85
    Äldre 13 Jul 20:42
    7711 visningar
    255 svar
    255
    7711

    Mammaledig i Bromma/sthlm

    Hej...

    Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...

    Ciao.../ Anna

  • Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm
  • FridaS
    Äldre 11 Sep 11:51

    hmm.. min dotter är väldigt sprallig så att sitta i gräset funkar inte... då kommer jag bara få spring efter henne hela tiden..

  • Äldre 11 Sep 12:51

    Vi går gärna till lekplatsen, tyckte det va bra där! Eller vet ni om det finns nåt liknande ställe som inte ligger så långt bort (typ Högdalen )

  • FridaS
    Äldre 11 Sep 13:25

    tror inte det finns fler såna ställen i närheten. men lekplatsen blir ju bra. om det e fint väder blir det nog inte så trångt.

  • Äldre 11 Sep 16:12

    FridaS: hehe ok.. du vet bäst :p

    Ja men jag är på dit.. ska bli kul och se vad det är för ställe. Vilken tid?

  • FridaS
    Äldre 11 Sep 16:56

    ja vi kan väl ses 12.30 vid busshållplatsen som vi som var där sist gjorde.

  • Äldre 11 Sep 19:58

    det blir toppen det Frida, va det mycke folk när du va där i lördags??

  • FridaS
    Äldre 11 Sep 20:00

    jag var där i fredags och då var det rätt mycket folk. det var ju så dåligt väder o så..

  • Äldre 12 Sep 10:11

    Vilken busshållplats är det?

  • FridaS
    Äldre 12 Sep 11:14

    smältvägen heter hållplatsen.

  • Äldre 12 Sep 11:44

    OK, är det i Bromma? Måste kolla hur man åker :)

  • FridaS
    Äldre 12 Sep 16:13

    ja det är i bromma. du kan ta buss 509 från sundbyberg eller spånga, vet inte vilket av det den gick ifrån.. men kolla på sl:s hemsida. det e bara att skriva där du bor och att du ska till smältvägen så borde det stå hur du ska åka.

  • FridaS
    Äldre 14 Sep 15:46

    Najina - fortfarande lekplatsen imorrn? har du kollat hur du ska åka?

  • FridaS
    Äldre 15 Sep 22:20

    najina - du kom aldrig idag, hände det nåt?

  • Äldre 16 Sep 19:34

    Hej hej sorry sorry sorry. Har haft dataproblem så jag kunde inte informera er om att jag fick förhinder.

    Min mamma kom hem från utlandet och den som skulla hämta dem fick förhinder så jag fick fixa det :/

    Man kanske kan köra på en "tredjegångengillt" :p

    Hoppas att ni hade det trevligt iaf.

    Och förlåt än en gång ...

  • Sun 21 Aug 2022 11:58


    Hej, jag är en 33 åring mamma som är mammaledig med min dotter Cleo på 1 år. Bor i Bromma Beckomberg. någon som vill börja hänga som bor här i trakterna? en promenad bort från Vällingby ???? 
Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm