• Eraser

    METAL!!

    Tänkte bara tipsa om en grupp jag sjunger i (ja, jag vet....är ett ego) *hehe* Den heter i alla fall Point Of Existence och ni kan gå in och kika på: www.myspace.com/pointofexistence..eller vår egen hemsida som är: www.pointofexistence.se.

    Måste väl finnas nån Metalfarsa som huserar här inne.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-03 21:19:33:
    Sorry, alternativa sidan skall naturligtvis vara: www.myspace.com/pointofexistence

    utan ordet "eller" *hehe*

  • Svar på tråden METAL!!
  • Tvillingfarsa

    www.eventideweb.com

    Polares band som har blivit signade på en fullängdare som släpps fredag den 13 oktober.


    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • ta2viktor

    In Flames. Pantera. Black Label Society. If Hope Dies. Detta är jävligt bra band om man gillar brutal metal !

  • FiXXXer

    Ingen som har hört Trivium? Låter som Metallica under Puppets/Justice-perioden!

  • Tobbe666

    Kan verkligen rekomendera Mastodon! Ett av dom bästa nya banden på länge!

    Maiden funkar alltid! A Matter of Life and Death är grymt grymt bra

  • Cabaret Voltaire

    Mastodon är hjältar! Dynamiskt trumspel som välsignar i en övermättad metalvärld av triggade +800bpm-kaggar.

  • Metal84

    \../ METAL!!
    Lyssnar på det mesta så orka inte hålla på och rabbla upp en hel lista

  • Phule

    Lät ju helt ok imo, själv så spelar jag i ett Doomband och jag tycker verkligen att det är skitballt. Trodde inte att det skulle vara så sköj när jag väl hoppade med i bandet för snart 4 år sen men jag fastnade rätt hårt. Har spelat all sorts metal förutom black metal, men lyssnar även på en del BM.

    Några av mina personliga favoriter: Nile, King Diamond, Slayer, Cannibal Corpse, The Haunted, AC/DC, Accept, mm. mm.

Svar på tråden METAL!!