• Marcus pappa

    La Liga

    Vi snackar ju Pl i en annan tråd, så då är det väl inte mer än rätt att vi tar upp det som kanske är världens bästa fotbolls liga. I år extra intressant med henke i Barcá. Personliga är jag väldigt fäst vid just Barcelona så jag är ju bara glad, men ni andra vilka lag föredrar ni? Vad tycker ni om La Liga i allmänthet?

  • Svar på tråden La Liga
  • Mr Kust

    Har väl egentligen inget favoritlag i La Liga, men är ju extra roligt med Barca i år, eftersom Henke är med (ibland).

    Kollar bara på matcher om Barca eller Real Madrid spelar.

  • danneankan

    kalas att TV4+ sänder la liga. om ja måste välja ett lag så blir de barca. absolut inte real trots att dom nu har owen i laget har aldrig tyckt om dom varför vet ja ej.

  • Dagge

    Då ser man ju fram emot kvällens möte kl. 22.00 i TV4+
    Dock kan det ju bli en tråkig tillställning eftersom de, historiskt sett, brukar vara tok-taggade inför matchen å då blir det fult spel. Men jag ska se den ändå!
    Är själv "halvspanjor" (hur man nu kan va' det), och har alltid haft svårt att välja ett favvolag. Barca har haft sin charm, och Real har haft sin.
    Nåja, nu är det väl lättare att välja sida i och med att Henke är med.
    Hoppas han får hoppa in ikväll, det ryktas ju om att han t.o.m får starta från början beroende på om Giuly är skadad eller inte.

  • danneankan

    skönt att barca vann igår kross 3-0. men synd att henke blev skadad. de är denna guldboll skit i å dela ut den de händer bara massa grejer med vinnaren. tack för mig!

Svar på tråden La Liga