• johandenver

    Inter?

    Det verkar inte direkt vara full aktivitet här på pappagruppen men jag provar ändå

    Detr var ju någon här som frågade efter Tottenhamfans så nu undrar jag ifall det finns några Interfans här?

  • Svar på tråden Inter?
  • Hoppsansson

    Due - Due!!!!!

    BARCELONA såklart! Den spanska ligan rockar!

    Mera mål, som Markoolio säger. (inte för att jag nu gillar honom)

    Ni vet väl vad BORR säger om Italien?!

    "Ett land av morsgrisar och lögnare vars stora claim to fame är att de kommit på hur man blandar mjöl och vatten så att det blir en deg man kan göra spröt man kan äta av. Wow liksom. Italienare och italienskor är vackra tills de fyller 38 då de plötligt och hastigt förvandlas till små kakelugnar. Att de uppfunnit organiserat brottslighet är heller inte mycket att skryta om. Oorganiserad brottslighet [Till exempel att fly från ett fängelse bara för att ligga och pissa ner sej i en lada 300 meter därifrån. Go Tony, go.] är ju så mycket mer underhållande.
    "
    www.borrmagazine.com/ (sjukt rolig hemsida med humor som kanske inte passar alla...)

    Vi möts i Champions Leaugefinalen!

  • Marcus pappa

    Ja, blå/svart är en snygg kombination. Det håller jag med om, fast jag föredrar mörkblått/ljusblåttrandigt :)

    Fast jag gillar FC Brügge i Belgien och de spelar i blå/vsrtrandigt. Så helt fel är den färgen inte.

  • johandenver

    Jag får nog acceptera att jag är ensam i hela världen om att hålla på Inter

    Aston Villa har förresten också snygga färger

  • Bulldog76

    Inter!!!!

    Due -Due! deras signum i år.
    Var bra match mellan Juve o Inter.

  • tomtejävel

    lagen från norr kan dra åt helvete (snackar då italien, naturligtvis...). juve och milan för att de så solklart myglar på alla tänkbara sätt och inter för att de bara är inter, som ett real madrid utan vinster...

    men roma, det är grejer det!

  • Bulldog76

    Nej fy, Roma. O LAzio. Nej Tack.
    Vilket annat lag än Roma får två straffar med sig när de ligger under efter den 90:e minuten.

    Hatar kärringen Totti o Cassano.

    Mygel, titta i den egna garderoben först.

  • tomtejävel

    märker att du fastnat i de där venezia-straffarna, men för den oinvigde - vi var redan garanterad en andraplats då och behövde TRE straffar för att ens ha chansen att ta första platsen. helt ovidkommande är det ju inte heller att den sista straffen av de två var solklar! kommer tomt skitsnack om rolex nu månne...? säg mig bulldog, är du månne en supporter av de två Myglarlagen? man får ju den uppfattningen nu när du famlar efter halmstrån...

  • Bulldog76

    Ja, längre upp kan man läsa att jag är Juve -fan. Vilka får oförtjänt mycket kritik för att domare blåser fördel till dem mm...
    Alla storlag får fördelare, även Roma. ligger nåt av lagen under, ja då e det 5 minuters tillägg. mm
    Gillar Serie A, har tyckt om Roma, men de har neligt mig blivit en bunke primadonnakärringar med Totti o Cassano i spetsen.
    Filmar, spottar, mm mm. Jo jag vet att pippo Inzaghi var en stor filmare, men även om jag gillade Juve så hatade jag honom, blev överlycklig när han såldes vidare.

  • tomtejävel

    ledsen, läste de övre inläggen lite slarvigt... men visst är det så, att domarna favoriserar topplag generellt alldeles förjävla mycket. det är ju liksom det italien i mångt och mycket verkar gå ut på, att mygla så smart och smidigt som möjligt så det är väl rätt naturligt att även fotbollen får sin beskärda del antar jag... men kom inte och påstå att juve (och milan, för den delen) spelar i samma "favoriseringsliga" som ex roma!

    och tro det eller ej, jag är nog en av få romasupportrar som inte uppskattar ex tottis vingliga knäväck (för att inte säga spottloskor!)! men vi bör nog inte blanda in saker som fair play och moral i den här diskussionen för då känns det som om någon av oss två snart får stå till svars för fyra års systematiskt epo-knaprande...

  • Bulldog76

    Ha, jo Juve har skelett i garderoben.
    Men även om inte du ser det så favoriseras även Romlagen. Men skit i samma, jag tycker i alla fall att det har blivit bättre varje år, det är inte lika utbrett som tidigare.
    Men det är ju så att så fort en domare i Serie a gör ett misstag så skriks det att de favoriserar. De ser inte att de har gjort misstag åt andra hållet också.
    Seria A verkar skärpa sig lite med och inte blåsa frisparkar för ingenting och alltid till försvarande laget. Det känns om det är på väg att bli bättre, men det går segt.
    Tycker i alla fall att denna säsong har varit riktgit kul med de oväntade resultaten (bortsett fr Juve o Milan), att smålagen lyckats slå de stora i stor utsträckning.

  • Marcus pappa

    Det är imponerande på något sätt att spela 12 av 16 matcher oavgjort som Inter gjort i år.

Svar på tråden Inter?