• Anonym (kåtis)

    strap-on i baken

    Har någon testat strap-on på sin kille?
    Vi beställde en på nätet och väntar med spänning
    på att få testa den! ;)

    Gillar era killar att bli tagna i baken?

  • Svar på tråden strap-on i baken
  • Anonym (besviken)

    åh vad avis jag blir på dig ts I början av vårt föhållande, nje, mer efter typ ett år, så var min kille helsugen på att få dildon, fingrar, bli slickad där bak. Men nu är han helt off på det, saknar det så himla mycket för gud vad det var häftigt, tände mig verkligen på alla cylindrar! Hoppas det går i perioder, då ska jag snabba mig och köpa en sån också!

  • Anonym (...)

    Min sambo övertalade MIG till analsex, o visst det var inget fel i det, det var skönt o så men kahg hade ett villkor, om han skulle få stoppa upp nåt i min rumpa så skulle jag få stoppa upp nåt i hans.. o det gick han med på ..
    Till grejjen hör den att han inte, notera inte, tyckte om det .. skojj att prova, sen är det ju upp till var och en om man gillar det eller inte.

  • Anonym (Undrar??)

    Men e man inte bög om man vill ha grejer i röven?? Jag sätter 1000 på att alla ni e bögar som vill ha i röven! Kanske era killar ska ta och skaffa sig en kille att få saker i rumpan av!??
    En tanke bara!

  • Anonym (Mmm...)

    Jag har också en tråkig sambo som inte vill, men jag tycker att det skulle vara sjukt upphetsande!!!
    Ska nog försöka övertala, om han får på mig så får jag på honom =)

  • Anonym (Kille)

    Varför är det så många som skriker bög och homo så fort mannens anal kommer på tal?

    Jag och flickvännen har ett flertal gånger provat strap-onsex och det är ju inte löskuken jag tänder på eller män överhuvudtaget. Spänningen i det hela är att jag blir påsatt av kvinnan för omväxlings skull. Så länge man är bekväm i sin egen sexualitet är det inga problem. Man kan ju snarare undra om de som så snabbt ropar ut bög är osäkra i sig själva och att de kanske är lockade, vilket de aldrig skulle avslöja för sig själva.

  • Anonym (strapon)

    Min sambo älskar när jag tar honom med vår strap! Och nej, han är INTE bög! Inte ens lite grann!

  • Anonym (strapon)

    Anonym(kille)

    "Man kan ju snarare undra om de som så snabbt ropar ut bög är osäkra i sig själva och att de kanske är lockade, vilket de aldrig skulle avslöja för sig själva. "

    Exakt!! Precis så tror jag med att det är!!

  • Anonym (strapon)
    Anonym (Undrar??) skrev 2007-01-15 22:35:09 följande:
    Men e man inte bög om man vill ha grejer i röven?? Jag sätter 1000 på att alla ni e bögar som vill ha i röven! Kanske era killar ska ta och skaffa sig en kille att få saker i rumpan av!??En tanke bara!
    Och jag sätter 10.000 på att du är nyfiken och vill testa!
  • Anonym (Undrar??)

    Jag sätter väl 1000 spänn till då! Nej jag skulle aldrig få för mig att ta nått där bak! Men fortsätt böga ni! Jag bara undrade!

  • Anonym (strapon)
    Anonym (Undrar??) skrev 2007-01-17 11:04:23 följande:
    Jag sätter väl 1000 spänn till då! Nej jag skulle aldrig få för mig att ta nått där bak! Men fortsätt böga ni! Jag bara undrade!
    Ja och det får du väl fortsätta med då.. eftersom du inte verkar vara beredd att acceptera dom svar som finns här i tråden..
  • Anonym (hm...)

    Ni som inte vill få upp nått i röven kan ju sticka från tråden, varför bryr ni er överhuvudtaget?

    vadå så tjejer som vill bli slickade är lebbor då eller? Väx upp!!!

  • Anonym (strapon)
    Anonym (hm...) skrev 2007-01-20 00:37:28 följande:
    Ni som inte vill få upp nått i röven kan ju sticka från tråden, varför bryr ni er överhuvudtaget?vadå så tjejer som vill bli slickade är lebbor då eller? Väx upp!!!
    Visste du inte det?? Att alla tjejer som gillar att bli slickade är lesbiska??? Förvånad
    Vet du någonting alls eller?? Räcka ut tungan
  • Anonym (Komigen)

    det är ju så att Tjejer vet vad tjejer gillar, Killar vet vad killar gillar i stora drag...Vi har ju liksom bara tillgång till vårat eget könsorgan hela dygnet för att utforska sen partnerns könsorgan har vi ju tillgång till men inte så himlans mycke...

    Skulle gärna vilja ha en Kuk för en dag och testa TUSENTALS grejer...Det är mer för att se vad som e skönt för att testa på olika grejer med Min partner sen....Vilka killar skulle inte villja ha en Mutta för en dag...?...

    Min sambo vill testa strapon..först blev jag avskräk om ja ska vara ärligt men jag e nu varm med tanken..VI ska köpa en MASSA olika leksaker....Längtar tes att få testa...Gubben har aldrig testa Strapon...så när vi väl testa vem vet han kanske inte gillar de....

  • Anonym (erfaren)

    Anonym(Undrar?):
    "spänner till&blöder!..
    Jaa,det är ju precis vad folk skriver om här ...NOT!
    Du verkar ha svårt att förstå att alla tänder på olika saker.
    Jag skulle snarare råda folk som bara kör missionären att söka hjälp.Inte för att jag tycker att de är sjuka i huvet,men för att det finns så mycket mer inom sex att utforska.

Svar på tråden strap-on i baken