Första VUL efter +
Då jag själv inte får komma in på VUL förrän vecka 11, så är jag lite intresserad när ni får/fick komma in på ert första VUL?
Då jag själv inte får komma in på VUL förrän vecka 11, så är jag lite intresserad när ni får/fick komma in på ert första VUL?
Jag ska på VUL i morrn (6+6) har gjort IVF på carlanderska, men vanligtsvis tror jag dom gör VUL i v 17-18
Hej... jag ska på VUL imorgon och är då i vecka 6+2! Jag undrar, har ni sett något hjärta slå så tidigt??
Kram
Måste bara slänga in en fråga som kanske inte hör hemma här...men vad jag kan utläsa ovan är ni andra också tidigt i graviditeten, själv är jag jätte tidigt och har tusen oroliga funderingar...
Så om någon vill svara blir jag överlycklig!
Hur känner ni er jag känner knappt ingenting möjligen lite lite lite molvärk en liten stund varannan dag, ingenting mer, så min fråga är måste man ha molvärk/mensverk verkar som alla har det?
Jag har inga andra direkta symtom heller börjar tveka på om det verkligen kan vara nått där inne...
Kram till er alla och lycka till!
hoppetkärleken:
Man behöver inte ha symtom precis i början
Jag har inga symtom än så länge och är idag i v. 4+6. Hur långt gången är du?
För mig värker, sticker och molar hela tiden, är i vecka 7, men har redan nu fått lov att börja knäppa upp byxorna. Men jag tror det där är jätteolika. Vissa känner inte av någonting alls, och blir oroliga. Andra känner av jättemycket och blir oroliga för det
Jag tror att om man tidigare känt av sin menstruation/ägglossning (dvs haft kraftig värk vid dessa tillfällen) så kan man känna av sin graviditet mer. Andra kanske inte är lika "känsliga" och därför så känner man inte heller när tex livmodern växer lika mycket. Dock så är det här bara personligt spåneri.
Horribly:
Tror inte riktigt det stämmer. Jag har alltid känt av min ägglossning och får kraftig mensvärk. Innan jag testade positivt med mitt första barn hade jag rejäla symtom och många! Efter hennes födelse så har jag fortsatt känna av äl och mens på samma sätt som innan hon blev till. Och nu när jag är gravid med barn nr2 har jag inga symtom alls.
Varje graviditet är olika...nått som jag egentligen inte trodde på förrän nu
Jag tror mitt forsta var 5 + 1.
Ellet, vi sag hjartat 6 + 1 forsta gangen.
Åhhh, jag hoppas så himla mycket att vi får se något imorgon!! Så slipper man fundera över jul tack för ditt svar AHöst
Jag har inga symptom alls.. kanske att jag är lite mer hungrig nu men annars är det precis som vanligt!! Jag vet ju att jag är gravid men på något sätt är det lite gött att få "bevis" för det med sitt illamående eller ömmande bröst.
kram
vi ska göra vårt första VUL den 30:e. är då i v8-9.
Vi har varit på vårat första VUL idag!!! Är i vecka 7+6 och vi såg det lilla hjärtat pulsera!! Helt underbart, vi fick ett litet kort med oss hem åxo!
flindran:
Vad skoj! Kan du inte berätta lite mer om vul? Jag kommer vara i v. 7+4 när jag ska göra vul och vill gärna veta vad man kan tänkas se! Storlek på krabaten osv...
Jag ringde när jag fick + för att jag ville komma och kolla så att allt var bra och fick tid i vecka 7. Trodde att jag skulle göra vul men hon sa att det går lika bra att göra vanligt ul och så blev det!