här har ni en till med samma problem eller ja..biomamman är schysst mot mig nuförtiden men itne mot min sambo..hon kallar honom ansvarslös,omogen mm mm framför dottern gnäller på att han inte kna lämna å hämta henne exakt när hon säger till (hon bor ca 10 mil ifrån oss) och att han alldrig ringer mm mm men när han väl ringer får han knappt prata med dottern utan hon siter å gnäller på allt han gör fel mm mm, + hon har haft 5 olika pojkvänner som hon bott ihop med sen januari förra året nu är hon ihop igen med den värsta av dom alla, hon har inget jobb och vi ska ha flickan när det passar henne..är så less..och när min sambo har dragit upp att han vill ha delad vårdnad blir hon skit förbannad och ifrågasätter vad det ska va till för nytta för flickan, inte får hon det bättre för det och att han måste betala underhåll iaf. är så less på henne ..sambon blir så less när hon bara bråkar hela tiden och ajg tycker så synd om honom..vafan hon kalalr honom för ansvarslös och hon visse inte ens vem pappan va i början..ohja,,,