Hur ska jag orka??
Sitter här och skriver i min utmattning. Jag är gift med en man som hade två barn sen innan. En som är 9 och en som är snart 8. De är supergulliga på alla sätt och vis, men på senaste tiden har den yngsta börjat få helt galna utbrott på mig och de kommer som en blixt från klar himmel. Igår kväll va det senaste. Han blev så arg att han kanstade och slog mig med sina vinterstövlar, kastade leksaker, slog mig över ryggen med en pulka och rev och skrek det mest hemska du kan tänka dig.
Detta höll på i 3 timmar. Det händer alltid när hans pappa inte är med. Han gör aldrig så här mot någon annan. Men när han blir så arg så om jag går bort så ger han sig på sin stackars syster!! Om man försöker få honom att stanna på rummet så slår han och sparkar på dörren tills den går sönder.
Han rymde 4 gånger igår.. eller försökte för jag sprang efter och hämtade in honom. Sen slutade det med att jag satt på en stol framför ytterdörren för att han inte skulle sticka. Då slog han mig med allt han kunde hitta för att jag skulle flytta mig....
Inte nog med detta så är jag gravid oxå. Efter ett tag fick jag så ont i magen att jag trodde att jag skulle få missfall... jag kunde knappast andas eller röra mig. Så satt jag på stolen vid dörren i en timme tills min man kom hem.
Detta var det värsta utbrottet han någontin haft. Han blir mer och mer fysiskt agressiv varje gång. Jag kommer inte våga vara hemma med honom om detta händer en gång till.
Snälla snälla! Kan någon ge mig några bra råd?